Učte se online poker na PokerStrategy.com

Dlouhodobý úspěch v online pokeru s vítěznými strategiemi - registrujte se zdarma!

Nejlepší strategie Když máte dobrou strategii, poker začne být jednoduchá hra. Naši autoři Vám krok po kroku ukáží, jak uspět.

Nejlepší mozky Učte se od mezinárodně ostřílených pokerových profesionálů v našich živých lekcích s coachem a na fóru.

Peníze na poker zdarma Za členství na PokerStrategy.com neplatíte. Navíc tu na Vás čekají peníze na poker zdarma.

Už jste členem PokerStrategy.com? Přihlášení

StrategieTurnajový poker

Jak hrát freeroll

Úvod

V tomto článku se dozvíte:
  • Co jsou freerolly?
  • Jak budovat bankroll bez rizika?

Freerolly jsou turnaje, do kterých je vstup zdarma. To je dobrá zpráva. Horší zpráva je, že v nich není obvykle možno vyhrát moc peněz. I přesto se však vyplatí je hrát.

  • Freerolly vám pomohou začít budovat váš bankroll. Již mnoho hráčů prokázalo, že je možné vydělat pokerem velké peníze, aniž byste vsadili jedinou korunu z vlastní kapsy.
  • Díky freerollům získáte cenné zkušenosti bez jakéhokoli rizika. Není nic snadného nasbírat dostatek zkušeností ze hry na finálovém stole, jednoduše z toho důvodu, že se na něm tak často neocitnete. V kolika turnajích, do kterých se přihlásíte, se skutečně probojujete až na finálový stůl? Freerolly vám dávají možnost načerpat tyto cenné zkušenosti zdarma.
  • Freerolly jsou zábava. Neriskujete žádné peníze a hrává je mnoho zajímavých lidí. Některé z nich stojí za to poznat.

Vzhledem k tomu, že jsou freerolly zdarma, jsou ze své podstaty odlišné ve srovnání s běžnými turnaji, dalo by se dokonce říci zvláštní. Tento článek zmiňované zvláštnosti popisuje a radí, jakou strategii při hraní freerollu použít.

Jací jsou vaši soupeři?

Ačkoli i zde jsou hráči, kteří berou každý pokerový turnaj naprosto vážně, freerolly mají tendenci převážně přitahovat následující dva typy hráčů:

  • Lidi, kteří nemají nejmenší ponětí o pokeru.
  • Lidi, kteří nepřikládají turnaji žádnou důležitost.

Takoví hráči buďto neví co dělají, nebo se prostě chtějí pobavit. A jakmile si jednou zahrajete na stole plném takových lidí, pochopíte, o čem je řeč: Kvalitní hra pokeru je naprosto o něčem jiném. 

  • Vaše sázky a navýšení ve freerollech nebude nikdo respektovat.
  • Je těžké odhadnout, jaké karty váš soupeř drží.
  • Složitější akce jsou pro vaše soupeře prostě "až příliš složité" a tudíž nepoužitelné.

Z freerollu se občas stane něco jako domácí hra pokeru. Někomu prostě v určitém okamžiku prasknou nervy a pošle všechny své žetony do hry, aniž by byl vůbec schopen vysvětlit proč.

Hraní pokeru kladivem

Pokud chcete vyhrát freeroll, pak vám sama špatná hra protihráčů diktuje strategii, jakou je třeba proti nim použít: musíte hrát jako při úderech kladivem - tvrdě a jednoduše.

  • Hrajte pouze dobré startovní kombinace.
  • Používejte velké sázky a velká navýšení. Větší, než byste dávali normálně.
  • Pokud máte dobré karty, sázejte a navyšujte.
  • Pokud nemáte nic, zahoďte. Nezkoušejte blafovat.

To je v podstatě celé. Čekejte na dobré karty a jste na dobré cestě. Detailnější pohled odhalí, že rozlišujeme tři odlišné fáze hry: 

  • Počáteční fáze: Počet žetonů (stack) je v porovnání s povinnými sázkami (blindy) poměrně vysoký. Máte ve svém stacku více než 25 big blindů.
  • Pozdní fáze: Blindy povážlivě narostly. Váš stack čítá méně než 25 big blindů.
  • Finálový stůl: Rozhodující fáze. Dostali jste se na poslední stůl.

Jak hrát v počáteční fázi?

V počáteční fázi freerollu nebudete schopni zeštíhlit pole hráčů normálním raisem. A ani se dvěma esy se nechcete dostat do situace, kde se s vámi podívají na flop další čtyři hráči. Tudíž máte-li silnou startovní kombinaci, měli byste jít all-in před flopem.

Před flopem

Jděte all-in z jakékoli pozice, pokud držíte AA, KK, QQ, nebo AK, i pokud už před vámi byl raise.

Z middle nebo late pozice byste měli jít all-in i s JJ a AQ, pokud před vámi zatím nikdo nenavyšoval.

S menším párem od 66 do TT na middle nebo late pozici byste měli raisovat od čtyř big blindů výše, pokud před vámi dosud nebylo žádné navýšení.

Na late pozici si můžete dovolit podívat se na flop i se spekulativními startovními kombinacemi, pokud nepředcházel raise. To znamená, že limpujete (pouze dorovnáváte velký blind) s: pětkami, čtyřkami, trojkami, dvojkami, esem v barvě (např. A4s) a tzv. středními až vysokými suited connectory. Suited connectory jsou dvě po sobě jdoucí karty stejné barvy, jako například sedm a šest nebo queena a jack.

Po flopu

Klíčová otázka po flopu je: Máte něco? Pokud ne, kolo pro vás skončilo. Pokud máte dva páry a lépe, jděte all-in.

Pokud držíte flush draw nebo open-ended straight draw (OESD = otevřená postupka z obou stran), pak byste měli jít all-in pouze za předpokladu, že několik protihráčů už přihodilo chipy do potu.

Držíte-li top pár, tj. pár vytvořený z jedné z vašich počátečních karet a nejvyšší společné karty, pak jděte all-in, pouze máte-li proti sobě maximálně dva protihráče. Postupujte velice opatrně, pokud hrajete proti více než dvěma protihráčům.

Jak hrát v pozdní fázi?

Pozdní fáze začíná, máte-li ve svém stacku již pouze 20-25 big blindů. Strategie, kterou byste v tomto případě měli dodržovat, je pouze: raise nebo fold. Před flopem buď raisněte, nebo zahoďte. A jakmile protihráč před nebo za vámi navyšuje, měli byste jít all-in nebo zahodit, samozřejmě podle toho, jaké držíte v danou chvíli karty. Limpování nebo stisknutí tlačítka "Call" se záměrem podívat se na flop je v tuto chvíli již přísně zakázáno.

Pečlivě se dívejte po hráčích s nízkými stacky. Na hru proti nim budete potřebovat dobré karty, protože ti již pouze čekají na příležitost posunout všechny své žetony do hry.

Dále se ujistěte, že nenapadáváte agresivní hráče s větším stackem, než máte vy sami. Na hru proti nim budete potřebovat také silnou kombinaci.

Před flopem

Raisujte z jakékoli pozice, držíte-li AA, KK, QQ, JJ, TT nebo AK, na přibližně čtyři big blindy. Pokud vás kdokoli navýší, jděte all-in.

Z middle a late pozice navyšujte i pár devítek. To samé platí i pro KQ, AJ a AQ. Pokud vás někdo po vaší akci navýší, měli byste jít all-in, držíte-li jakoukoli ze zmíněných hand kromě KQ a AJ - s těmito handami po takovém raisu zahoďte. 

Po flopu

V této fázi se hra rozhoduje nejpozději na flopu. Důvod je jednoduchý. Pot je už natolik velký, že pro vás nebude možné ze hry vycouvat, jakmile se jednou rozhodnete pokračovat.

Pokud jste vy ten, kdo navyšoval preflop a máte pouze jednoho protihráče, vsaďte okolo poloviny až dvou třetin potu s jakoukoli handou. Pokud jste navýšen a držíte top pár a lépe nebo flush draw, jděte all-in. To platí i pro situaci, kdy jste sice nic netrefili, ale vaše karty v ruce jsou vyšší než společné karty na flopu (overkarty).

Jak hrát finálový stůl?

Dalo by se říci, že strategie pro pozdní fázi turnaje je, až na několik malých rozdílů, vhodná i pro finálový stůl. Měli byste ještě větší pozornost věnovat pozici a využívat ty šťastné momenty, kdy všichni hráči před vámi své karty zahodili a vy jste první, kdo může raisnout.

Respektujte navýšení hráčů z early pozic. Daleko častěji drží dobrou kartu než naopak.

Pokud protihráč raisuje z early pozice, jděte all-in s AA, KK, QQ, JJ a AK.

Pokud někdo navýšil z middle pozice, jděte all-in i s párem desítek, devítek a AQ.

Pokud se hra obešla bez akce před vámi, jděte all-in, držíte-li na early nebo middle pozici pár devítek a výš, stejně jako AK, AQ a AJ.

Jestliže jste na late pozici s párem sedmiček, osmiček nebo KQ bez akce před vámi, měl byste jít all-in také.

Tip: Kromě čtení našich článků můžete využít také našich ostatních výukových materiálů, které vám pomohou se naučit poker ještě rychleji.

 

Komentáře (32)

#1 berryvzt, 10 Jun 11 12:26

Absolutně nesouhlasím s receptem hra freerollu kladivem ..... s tímto nemáš šanci se většinou dostat ani do druhého kola blindů ! Př....AA na buttonu blindy 15/30...3 hráči limp jeden raise na 90 já podle Vás all in. Dnes je absolutně normální,že blindy i ostatní "hráči" easy call a v tu ránu jsi v all inu proti 6ti hráčům......závěr ? AA v 9z10 případů prohraje !!! Znám spoustu případů,kdy hrají poker hráči kteří si pletou streight s flush,nemají ani ponětí o tom co je to outs/odds/pot odds jak raissovat kdy push atd. a pozor ..... PRAVIDELNĚ se umísťují ! Já od té doby co čtu,studuji,počítám a z 90 procent dodržuji Vaše a obdobné rady,jsem DLOUHODOBĚ v tiltu !

#2 marcabujca, 24 Jun 11 20:29

9z10 Prohraje AA do 6ti hráčů? Větší nesmysly než si tady napsal jsem ještě neslyšel, nehrej poker nerozumíš tomu.Pohrej si s ods caculatorem a uvidíš.

#3 berryvzt, 30 Jun 11 17:14

Tak sorry,ale Tvoje odpověď je opravdu k pousmání a je vidět,že jsi asi opravdu znalec :-)))) Jak si možná četl,o čemž silně pochybuji,jedná se o freerolly a v těch je absolutně normální tento scénář......a s tím nemá odds kalkulace nic společného :-)....a i kdyby.....je to pořád jen kalkulace . Přeji Ti hodně úspěchů

#4 Duncan737, 07 Jul 11 13:01

Berry, pokud ti tvůj all-in s AA takto callnout, tak to jen potrvzuje to, že je dobré, s tím do toho all-inu přímo jít. Čím více hráčů je ve hře, tím větší je šance, že prohrajeme, ve freerolech soupeři častěji callují a vidíme tak více showdownů. To ale neznamená, že méně vyděláme, naopak. Soupeři dělají neskutečné chyby, které nám v dlouhodobém hledisku přinesou hodně profitu. Čím více chyb soupeř dělá,, tím více vyděláváme, ač je to někdy za cenu variance. Přece nebudeš skládat nejlepší handu je proto, že s ní můžes prohrát. Pokud chceš hrát poker, musíš akceptovat jeho vlastnostni a nepřítomnost jistých výher a naopak přítomnos variance jsou jedny z nich.

#5 Malcomone, 28 Jul 11 19:54

Konecne jsem zjistil, proc v freerollech tak casto vypadavam. Dik za clanek

#6 berryvzt, 15 Aug 11 11:38

Duncan......děláte všichni jako by jste ještě neviděli prohrát nebo foldnout AA.....pořád je to jen pár,i když nejvyšší a každý lepší hráč Vám řekne,že např. při dnes běžné akci na začátku freerollů : raise,call,call,call,re-raise,call,re-raise all in a call svoje AA z BB znamená VERY EASY FOLD !!! Bavíme se zde o FREEROLLU kde je tato akce dnes úplně běžná !!! A můj cíl je nechat tyto střelce se navzájem vymlátit na začátku a nepodstupovat zbytečná rizika . Rozumím tomu,že občas riziko podstoupit musíme a variance patří k pokeru,ale callnout svoje AA do all inu osmi hráčů není riziko,ale prachsprostý gamble a fishgame ! A to si říkejte co chcete

#7 zizelevak, 07 Sep 11 11:43

podle me hodne zalezi na dotaci freerolu a poctu hracu. Kdyz je to freerol o 50 dolaru a hraje ho 3500 hracu tak tahle dve cisla vydelim a vyjde me ze to odpovida turnaji, kde buyin je 1.4 centu. Heren existuje velkem mnozstvi, freeroly se daji hrat temer nonstop. Takze kdyz ma freerol nizkou dotaci (okolo 1 centu na hrace) tak si myslim ze clovek muze jit s klidnym svedomim all in s libovolnymi dvema obrazky, konektory, jakymkoliv parem, dokonce hnedka prvni hru. Budto to vyjde a ma vyhodu a muze na soupere tlacit, nebo to nevyjde a misto toho se muze venovat jinemu freerolu

#8 berryvzt, 13 Sep 11 09:53

Naprostej souhlas a konečně někdo pochopil o čem tu píšu

#9 surfking, 30 Oct 11 14:58

"Pokud jste navýšen a držíte top pár a lépe nebo flush draw, jděte all-in. To platí i pro situaci, kdy jste sice nic netrefili, ale vaše karty v ruce jsou vyšší než společné karty na flopu (overkarty)." Kedy sa dostaneme do takejto situacie, ked hrame iba raise/fold/allin?

#10 LiffEX, 06 Dec 11 04:58

Podle mě je to užitečný článek. A částečně souhlasím i s berrym, pokud je tam X all-inů, tak určitě popřemýšlím, zda mám s tou handou jít do Oliny s něma nebo ne.. Ovšem TOP páry jako AA,KK bych asi nezahodil. Možná nad KK bych uvažoval.

#11 berryvzt, 22 Dec 11 11:23

Když budeš ve freerollu mít třeba na BB esa a před tebou bude 6-7 hráčů all in (což je ve freerollu normální)tak prostě nemůžeš ty esa vytočit.....takže je lepší je s těžkým srdcem shodit a neriskovat tak vyřazení z turnaje

#12 Podka, 05 Jan 12 09:07

No mám nejaké freeroll hry za sebou, dokonca aj úspešné a musím povedať, že AA som nikdy nefoldol.

Ono to vyjsť/nevyjsť môze aj s AA tak isto ako s dvoma hociakými obrázkami, konektormy a podobne.
Je pravda, že mnoho ľudí chodí all-in Ax a tak, ak mám AA už A na boarde nedám, ale takisto ak niekto ide do hry s KK, QQ bude mať protihráčov s KT+, Q9+ (ak allinuje pomaly celý stôl).
Nakoniec najväčšiu šancu v takom prípade majú asi suited konektory, ale stále AA majú pred flopom väčšiu šancu.

Môžem akurát potvrdiť, že KK treba už porozmýšľať či fold alebo nie, pretože pri takom veľkom množstve odohraných rúk sa celkom bežne stáva, že tento pár prehráva...A to práve nad preflop all-in AA. (mňa to však ešte nikdy neodradilo, a stále som to pushol :D...predsa len strata je nulová, zisk môže byť celkom velký).

#13 marcist, 22 Feb 12 20:09

včera na finálovom stole som aj ja foldol AA iba preto že boli v all ine 4 hráči čo je dosť rarita aspon podla mňa na finálový stôl ale traja hráči vypadli ja by som mal dva páry a háč ktorý zoblral pot vyhral s postupkou čiže som asi urobil dobre ale inak s kombináciou AA takmer vždy all in:D

#14 xmacala, 19 Mar 12 01:24

Musis u toho pokeru torchu myslet AA se chodivs ALL IN ale musis vzit v potaz fazi turaje, svuj stack ale ja bych kazdopadne na pre-flop ace nefoldoval ane nejakej 4xBB raise by tam slo urcite. Ale jestli raise pred tebou tak jsi mel celou hru cas sledovat soupere a muzes uz trosku vedet co cekat

#15 Aldoras, 23 Mar 12 15:11

Mám taky pá freerollů za sebou a podle mě tahle taktika funguje :) Jasný, že na začátku když člověku přijde AA do ruky a jde all-in tam mu to průměrně dorovná 4-5 hráčů a semtam prohraje na flush nebo nějaký pitomý dva páry :) Jenže takovej už poker je. Na druhou stranu pokud to vyhrajete můžete si dát na hodinku pauzu, protože se mi ještě nestalo abych se stackem na 10k nedostal na placený pozice :P (Poker770 $50 freerolly) Po hodince se člověk vrátí a buď to vytáhne vejš a nebo se to nepovede, tak či tak neodejde s prázndou :)

#16 zvire, 29 Mar 12 19:48

Tak jsem si rekl ze to testnu podle clanku a du metodou kladiva.. zatim 2 pozice 29 zbyva ale je to privatni na pozvanku takze 87 hracu celkem... Zakladni clanek ale zatim dostacujici :-)

#17 Q3rullez, 08 Apr 12 13:50

taky je něco jinýho freeroll o 500ti hráčích a freeroll o 25ti tisících, jako jsou teď na stárech za vklad.. tam vám i na bubblu magoři callnou all in prakticky s čimkoliv

#18 PaiaTPC, 14 Apr 12 14:56

V tomhle má berry pravdu: "Když budeš ve freerollu mít třeba na BB esa a před tebou bude 6-7 hráčů all in (což je ve freerollu normální)tak prostě nemůžeš ty esa vytočit.....takže je lepší je s těžkým srdcem shodit a neriskovat tak vyřazení z turnaje"
Freeroly na netu (a defakto nic jinýho) hraju už 2 roky a pravidlem je, že tam mezi tou zvěří neplatí ŽÁDNÝ pravidla z seriózního pokeru. Lidi (ba co lidi, prostě ryby) tam házej sázky a alliny naprosto bez ladu a skladu, stačí, že dotyčnej má Ax a šup tam allin a je mu jedno na jaký pozici sedí a jak hrál kdo před ním.
Jediná moje strategie je prostě foldovat (a klidně foldnu AA před flopem, když je přede mnou allin) a vyčkat tak dlouho, dokud se tihle střelci nevymlátěj a teprve pak začít hrát trochu normálnějš.
Zkrátka a dobře, moje statistika u top hand AA, KK je taková, že 8 z 10 případů jsem AA, KK ve freerolech prohrál, páč těm střelcům s ničím na ruce kupodivu "přišly" dva páry, trojička nebo i něco lepšího.
Po pravdě, nepochopím, proč někdo hned v úplně prvním kole turnaje hodí před flopem allin, a pak se ukáže, že má na ruce třeba 53, nebo 72 či jiný plívy. Někdy má kliku a na stůl přijde taková kombinace, že to vyhraje, ale většinou tihle prasaři vypadávají. Tak proč se sakra do toho turnaje vůbec hlásí, když se v něm pak neudržej ani minutu?

#19 matthewY, 10 May 12 13:55

dávam za pravdu Berrymu ... tiež mám za sebou pár freerollov (a aj úspešných) a aj turnajov platených (a je jedno, či online alebo live)
NA ONLINE FREEROLLOCH neplatia žiadne pravidlá!!! NIKDY a NIKDE!!!
zrovna včerajšia situácia ... posledných 198hráčov (ja som bol 1vý ... stack 29k, druhý za mnou 18k) prvá hra ja AA ... ja raise na 4k, jeden ALL IN (mal 11k) vravím ok do jedného idem ... call ... on ukázal K3s ... flop? x3x turn x river 3 ... ostalo mi 19k on mal 24k ... druhá hra hneď na to, ja AKs, flop A a dve srdcia ... mal som TOP PÁR a flushdraw ... týpek predomnou ALL IN (ten s tými 24k) ja CALL .. vravím fajn, aspoň si to zoberiem naspäť, čo som prehral minulú handu ... ukážeme karty a on 88 ... turn nič, river 8 ... a srdce nedošlo ... čo z toho vyplíva??? na 2hry som vypadol a to som bol prvý!!! nejde o to, že som prehral AA, AKs s A na flope ... to sa stáva, ale ide o to, kto s čím CALLuje ... a v online freerolloch Ťa callne hociaký človek s hocičím ... a to je to najhoršie ... lebo potom sa nedá dodržiavať nijaké pravidlá!!!
tiež keď sa mi niekedy nechce hrať, alebo musím odísť preč, tak dám ALL IN aj s 38o a veľakrát som mal flop 883 alebo obdobne ... proste úplny nezmysel a vyšiel ... takže, Barry, máš pravdu.

P.S. práve sedím v Olomouci v reštike pred kasínom, kde o 8mej hrám turnaj s GTD 15.000,- tak držte palce, možno uhrám nejaký výsledok ;)

#20 milanfenix, 11 Jun 12 09:25

freerolly jsou podle me po celou dobu turnaje push - fold. :D zni to silene, ale je to tak. Jedine, jak jsme ve freerollech necehodosahnul, byla nit game a pri tech kombinacich co pisete PUSH. Nikdo neresi staty, nikdo neresi nic a snapcall do mych KK 2 hraci s nicim, klasika.

#21 Pinny1990, 16 Dec 12 17:03

Zajímavá diskuze. V životě jsem neviděl 6 lidí v all-inu u jednoho stolu a to jsem těch freerollů hrál hromadu. S AA bych šel all-in bez přemýšlení.

Jen si všichni uvědomte, že je to vše o pravděpodobnosti. To že jste jednou vyhráli all-in s 38o neznamená vůbec nic.

Já bych ve freerollu AA nikdy nezahodil ani proti šesti all-inům. Sice bych takto třeba vypadl a porazil by mě někdo s haluzí, ale pokud jednou za čas vyhraju, mám hned z kraje turnaje šestinásobnej stack oproti zbytku pole, s čímž už se dá dost dobře pracovat.

Ale jak říkám, v životě jsem neviděl 6 all-inů v jedné hře. A i kdyby jo, tak to bylo možná jednou a ani si to nepamatuju. Dávat to za železnou pravidelnost a považovat to za normální je blbost.

Ale je možný, že v nějakých $50 freerollech se to děje. Takový nemá vůbec cenu hrát, to už si radši obleču nejhorší možný hadry a sednu si někam do města na zem s kelímkem. :)

#22 berryvzt, 18 Feb 13 11:10

Pinny1990...nikdo nemluví o tom,že to nebudeš točit dlouhodobě...a 6 pacientů v plný ze začátku freerollu je standart :-)...a když je ten freeroll dotovanej 150 USD,hraje v něm 4500 hráčů tak co čekat :-) Dneska má každá ryba staženejch x sajt,vystřelí z jednoho,tak si zapne další...no prob. Nehledě na to,že dneska ti na malých limitech (do buyinů 5 USD) hrají hráči,kteří si pletou flush a streight...jasný že to chceš hrát v takovém rybníku,ale lucky faktor mají monster :-) Tady nikoho nezajímá akce typu raise / 3bet / 4bet shove...A banana snap call :-) Navíc je dneska strašná móda dávat stupidní double raise nebo dokonce limpovat :-) NEVER JUSTICE :-)Kdyby mě napadlo limpnou si z jakýkoli pozice třeba rakety,okamžitě bych je prohrál...což se rybám nestává a tak si myslí,že to hrajou správně a nebodou se učit,protože to už nepotřebujou :-) MOJE RADA : SERTE NA FREEROLLY A NA TURNAJE S MALÝM BUY-IN...NIKDY SE TADY NIC NENAUČÍTE A VAŠE TECHNICKY SPRÁVNÁ HRA VÁS DOVEDE TAK MAX DO ... GL ALL

#23 LiveForEarth, 14 Jun 13 09:12

Ja to teda skúsim takto tvrdo , určite je to lepší spôsop ako si pustiť na flop nízke kombinácie .

#24 rotpar, 08 Aug 13 14:01

viem o com berry hovori, ale s AA ak sa da dat ALLIN s akymkolvek poctom hracom treba to tam supnut zvlast na zaciatku.

pravdepodobnost ze vyhras je velmi slusna a to sa neodmieta, potom s tym 6xnasobnym potom sa v klude prefoldujes az do ITM lebo ako pises medzitym sa vymlatia vsetkci co im bezi dalsi turnaj za dve minuty a bud budu hrat tento zo 6x stackom alebo im to vyjde s 83 na inom freerolle :=)

podla mna na freerolly dobry clanok az na to ze by som bol este viacej nit a Ax by som nehral skoro ziadne, ale vsetko zavisi aj od stacku ktory mame a kolko tych allinov belo predomnou.

#25 Maarteen, 30 Aug 13 14:53

Souhlasím s Duncanem a Pinnym, ti to podle mne vystihli. Taky jsem dost freerollů odehrál a v podstatě se mi nejvíc osvědčila TAG hra. A ano, AA bych nezahodil ani v 6-way potu...

#26 flancek, 21 Dec 13 13:49

Souhlasím s Pinny1990. Naprosto nesouhlasim s berryvzt.Ono si treba uvedomit ze zisk odpovida riziku. Kdyz dostanu AA musim jit allin i proti celemu stolu. Nebudu prece zahazovat nejlepsi kombinaci protoze predemnou slo nekolik hracu allin s kombinaci horsi. Ono se taky muze stat ze ti ty esa uz neprijdou. Na co vlastne cekat? Zkus poslechnout ty borce co psali ten clanek.

#27 Capitano94, 18 Jan 14 22:13

Tvl zahodit AA proto ze s tim muzes prohrat - to je fakt perla :D Hraju hupy a i tam se mi kolikrat stane ze prohraju s AA proti takovym handam jako 10 6 nebo A3 - to ale neznamena ze bych mel vahat jestli s nima pujdu do all-inu. I kdyby si sel do all-inu se 6 hraci urcite neprohrajes 90 procent her. A navic zrovna u tech freerolu kdyz vypadnes nic se nedeje, kdyz vyhrajes coz je s AA z dlouhodobeho hlediska pravdepodobne budes mit najednou 7mi nasobek sveho stacku a vyhodu nad vsemi u stolu... shrnul bych to asi tak: jestli foldujes AA protoze se bojis ze s tim muzes prohrat radeji nehrej poker a zkus neco klidnejsiho jako clovece nezlob se kde nejde o penize :)

#28 feithles, 02 Apr 14 09:26

kde hrate najcastejsie freeroly?

#29 hromadak, 07 Apr 14 19:32

pěkný článek

#30 berryvzt, 23 Apr 14 11:10

Capitano94...zkus si to znovu přečíst ;-) a jestli jsi schopen např. do 7 all inů před sebou insta callnout AA tak hraj člobrdo Ty :-)Já hraju karty víc jak 25 let a takový jako Ty jsou rychle zpátky v práci :-) ...nic ve zlym ;-)

#31 terca582, 12 Jun 14 11:52

berryvzt, jestli jsi schopný preflop foldnout AA, tak nikdy nebudeš lepší než průměrný. Freerolly docela hraju a s Tight Agressive stylem jsem na placených pozicích pravidelně. Předevčírem jsem za sebou nechala 18.000 lidí a byla na finálovým stole. Jestli hraješ karty víc jak 25 let a ještě nejsi za vodou, tak by ses měl zamyslet nad tím, že asi děláš něco špatně... Souhlasím, že ve freerollech jdou ti pacienti all-in s každým plepsem, takže někdy dostaneš bad beat, ale jak už poznamenal autor knihy o strategii pokeru Matthew Hilger: "Bad beaty jsou dobrými přáteli pokerových hráčů."

#32 Fexer, 26 Jul 14 03:47

ked si hodis do equilabu 6 random range vs AA, tak ti vinde ze vyhrajes viac nez v 40% pripadoch, ziadnych 9z10.. rozhodne foldovat AA proti x-allinom nazaciatku freerollu je uplna hlupost, aj ked to znamena ze castejsie to bude posledna handa, ktoru si zahram

na druhej strane ak to prehras mas usetreny cas.. stale lepsie, nez foldnut AA a potom hrat 2hodiny a vypadnut tesne pred ITM


Můj status

Ještě nejste členem PokerStrategy.com. Registrujte se zdarma a využijte všechny naše výukové nástroje.
Registrace!