BLOG: Uncommon

• twinn1
      twinn1
      Black Member
      Registrace: 09.03.2009 Příspěvky: 2,268
      “Excellence is to do a common thing in an uncommon way.”
      Booker T. Washington

Non-poker life
      Jmenuji se Jirka a ve svých 23 letech studuji čtvrtým rokem na Fakultě strojního inženýrství VUT v Brně, kam dojíždím ze svého rodného Šumperka.
      Mým životním cílem a snem je být pánem svého času a živit se něčím, co mě baví. V současné době to zkouším cestou pokeru, ale samozřejmě mám i plán B :)

Začátek
      S pokerem jsem začal několik let zpátky domácími hrami s kamarády, postupně jsme přešli na freerolly, až jsem se dostal v březnu 2009 k PokerStrategy.com :)

Progrindil jsem se z jednostolových SnG $0.50 na $20 za necelé tři měsíce a o pokeru jsem v té době věděl všechno. Na tomto limitu mi ovšem pšenka nekvetla a stejně rychle, jak jsem se dostal nahoru, tak jsem se za měsíc dostal zpět na $5 SnG a s pokerem nadobro skončil.

Samozřejmě se ve mně za nějaký čas opět probudily gamblerské sklony a po roce jsem začal opět hrát. Tentokrát jsem byl už ovšem slušně sečtělý, co se týče cash game (dalo by se říci, že jsem o ní věděl všechno) a rozhodl jsem se vydat cestou nižší variance. Za 25 000 hand jsem se dostal z NL6 na NL30 se svým NIT bankroll managementem.

TwiceT Team
      Pravidelně jsem sledoval videa na PokerStrategy a nejvíce mě oslovila videa hráče TwiceT (doporučuji :) ). Zhruba v době, kdy jsem dočítal knížku Uncommon od Tony Dungy, se na blogu TT objevil post o teamu, který povede, neváhal jsem ani chvíli. Byl jsem vybrán a během několika skupinových coachingů jsem si uvědomil, že o pokeru nevím vůbec nic. Moje hra se kompletně změnila (což mě z kraje stálo 2/3 bankrollu) a o pokeru jsem začal přemýšlet úplně jinak. Nyní se snažím vymyslet co nejvíce NEZVYKLÝCH (UNCOMMON) především post-flop line.

PokerStrategy