BLOG: Darthriderův blog aneb 2,3o is da nutz

• Darthrider23
      Darthrider23
      Bronz
      Registrace: 24.06.2011 Příspěvky: 841
      Přátelé, kamarádi,

v úvodní představovačce jsem slíbil při všech Kartibozích, že si tu vytvořím blog bez cenzury. Postupně by se tu tedy mělo objevit všelicos ať už z odehraných turnýrů, dojmy ze setkání se zajímavými lidmi nejen z pokerové oblasti a občas i nějaký ten rozdaný suckoutíček.

Nedá se začít ničím jiným, než výletem do historie. Do roku 2005 jsem úspěšně točil noční 500 BB deep session v pot limit mariáši s blindy 0,1 Kč s rodinou a kamarády a většinou odcházel s obrovskými výhrami (někdy i 7 Kč). Pak ale mariíš vystřídal turnajový poker a bylo vymalováno.

Postupem času jsem si vyzkoušel všechny pokerové profese, až jsem zakotvil jako amatérský redakční prostitut (psal jsem cokoliv pro kohokoliv). Zpočátku sice s dost levnou taxou, ale postupem času si toho všimli ogaři z Unibetu a hlavně díky nim jsem zakotvil v redakci PokerZive a zpětně musím uznat, že to byla v té době nejlepší pokerová škola života. Samozřejmě měla tahle práce i stinné stránky, jako například naučit hrát Dominiku Mesarošovou poker, kdy jsme si celá redakce musela upravit slovník (holecard = kartičky, flush = barvička, pětky = nemusí být jen na stole, chips = barevný kolečka). Naštěstí se za slabý týden s vypětím všech sil podařílo, na což se můžete podívat někde v archivu Novy (já na to nemám žaludek).

V PokerZive bych pravděpodobně nějaký ten pátek zůstal díky výborné partě, ale v té době jsem poznal moji největší životní trefu Kačenku a protože jsem už po nocích na cash game nestíhal odvazovat účty za telefon do Londýna, přestěhoval jsem se za ní a rozhodně toho nelituju.