BLOG: Valldezova cesta :)

• valldez
      valldez
      Bronz
      Registrace: 15.07.2011 Příspěvky: 28
      Tak a je to , Mám svoj blog. Po dlhom premýšľaní som sa schopil a založil si svoj vôbec prvý blog v živote, ktorým sa súčasne zapájam do Cornieho výzvy Z $50 na $10.000. Tento blog sa budem snažiť písať tak, aby bol čo najprehľadnejší, zaujímavý, obsažný a hlavne čítaný a toho sa najviac bojím, nakoľko si vôbec neviem predstaviť z akou odozvou sa stretne :) .

Takže na úvod by sa patrilo malé predstavenie.

Moje meno je Marián, mám 22, som Slovák a mojím domovom je mesto Levice a prechodne aj Nitra kde študujem na Univerzite odbor Fytopatológiu a výživu rastlín, konkrétne nastupujem do 4.tého ročníka a ako jedného z mála študentov ma štúdium baví a venujem mu aj dosť veľa času. Okrem štúdia mi veľa času zaberá aj futbal ktorý hrávam, rád chodím na pivo s kamarátmi ale asi najviac času zo všetkého mi zaberá moja milá priateľka, ktorá mimochodom v pokri vidí len čistý hazard a neustále ma nabáda aby som ho nehral lebo aj tak nič nevyhrám a začnem byť závislí :D Takže podpora ako má byť :D

Pre tých ktorých by zaujímalo ako valldez vyzerá :D

A teraz poďme k samotnému pokru.

Minulosť :
      Poker Texas holdem som objavil asi pred 5timi rokmi a hneď ako som sa naučil pravidlá som začal hrávať ako diví na Carbon pokri, samozrejme len o imaginárne peniaze, alebo tzv. Money. Pravý poker o skutočné peniaze som začal hrávať pred vyše dvoma rokmi keď som dostal 25 dolarov no deposit bonus na Noiq poker. Poker aký som vtedy hrával by som označil za super slabý TAG systém, ale je len záhadou že som peniaze neprehral. Postupne ma však hranie pokru v dôsledku Bat beatov, Tiltu a downswingu prestalo baviť.

Prvý úspech :