BLOG: Poker vs. Trading

• valec86
      valec86
      Bronz
      Registrace: 19.06.2011 Příspěvky: 34
      Zdravím celou komunitu PokerStrategy.com.

O webu PokerStrategy.com jsem se dozvěděl před několika měsíci od mého kamaráda, který mi ho doporučil pro zlepšení mé hry. A musím uznat, že jsem se zde dozvěděl nové a velice užitečné informace, které určitě využiji (využívám) ve hře.
      Abych to více upřesnil, v pokeru nejsem začátečník (aspoň tedy doufám :-D ), hraji již asi 5 let, začinal jsem především na cashgames po hospodách.

Blíže k mému představení. Jmenuji se Vašek, je mi 25 let a žiju v Ostravě. Jak jsem již zmínil poker hraji 5 let, především cashgames s kamarády v hospodě (1x týdně pravidelně), několikrát do roka zajdeme i na turnaje do místního casina (poprvé když jsem tam byl, jsem vyhrál first place 10K CZK).
      Online poker hraju především proto, že nemusím míchat karty, je to rychlejší a hlavně pro MTT, kde jsou zajimavé výhry.

Mimo poker se věnuji několik let tradingu (obchodování na burze). A právě díky tradingu jsem se začal věnovat pokeru. Našel jsem v těchto dvou věcech (založených na pravděpodobnosti) spoustu společného. Dokonce v knize "Curyšské axiomy" píšou špičkoví švýcarští bankéři, že ten kdo je dobrý v pokeru, tak je dobrý i v tradingu a určitě to platí i naopak.
      Společné rysy - Trading vs. Poker (jednotlivé body jsou pro nás výhody) 10% úspěchu je vstupní signál = u pokeru to je herní kombinace před flopem (nejlépe AA, KK, QQ, AK...atd.) dalších 30% úspěchu je dodržování moneymanagementu = v pokeru bankroll management, úplně to stejné akorát jinak napsané :-) a zbylých 60% úspěchu je správná psychologie, tj. dodržování výhody číslo 1 (herní kombinace) a výhody číslo 2 (bankroll managementu).