BLOG: Bojty z 5$ na 10K$ (HU CG)

• 1Bojty
      1Bojty
      Bronz
      Registrace: 08.10.2011 Příspěvky: 8
      Ahoj chtěl bych vám představit můj nový blog kde se pokusím ze získaných 5$ udělat v nějakě době vytoužených 10K$ (neboli Cornieho challange bez nuly)

Nejprve bych se měl asi představit :D . Jmenuju se Petr Bojtár, je mi čerstvě 18 let a studuju 3 ročník technicko-automobilní školy. Poker hraju asi 3 roky stím, že sem prošel snad všemi no deposit bonusami a žadný nedokázal rozmonožit :D . Bohudík mi bylo nedávno 18 let tak sem se hned regl přes pokerstrategy a získal 50$, bohužel se mi na NL2 fullringu nedařilo (malý vzorek) tak sem udělal hloupoust, která mi můj bankroll pohřbila. ale aspoň sem zjistil co mě baví a čemu se chci opravdu věnovat. Mimochodem ta hloupost byla NL50 Heads up.

Bohužel sem ztratil všechny data a grafy, který sem chtěl upnout tak vám to řeknu ve zkratce:
      NL2 - stálá tendence dólů až do mínusu cca 13$ po 4K handách.
      NL50- menší hotrun dokázal sem proti špatnému hráči udělat asi 150$. po dalších hrách s jinými hráči sem se dostal až přes 200$ pak sem si já tupec sedl k borcovi co je v plusu 12K$ a vše sem mu odevzdal.

Jak sem říkal získal sem 5$ od poker site xxx. Tudíž bych to nijak nehrotil a šel hned k cílům co bych chtěl splnit a prosbám k vám.

Herna mi musí hodně pomoct, přeci jenom mám 2.5 buyinů :D .

:club: Nahrát aspoň 5K hand do měsíce (pravděpodobně hraním 1 stolu)
      :club: Studovat články ohledně HU.
      :club: Naučit se s Hudem
      :club: Hlavně rozmožit peníze :D

a menší prosby na vás:

:diamond: Pokud vlastníte nebo víte o nějakém článku, knize, videu ohledně strategie HU tak sem sním.
      :diamond: modlete se za hernu :D

BTW podporuje elephant xxx hernu?
  • 2 odpovědí
    • Hucas
      Hucas
      Platina
      Registrace: 08.08.2010 Příspěvky: 7,745
      Ahoj :)