BLOG: Poker je vášeň

• HonzaCZE
      HonzaCZE
      Bronz
      Registrace: 26.09.2010 Příspěvky: 992
      Po vzoru mnoha dalších hráčů, jsem se rozhodl, že si založím blog. Mám již jeden na jiné stránce, ale nijak s pokerem nesouvisí. Pro začátek nějaký info:

Real life: Narodil jsem se v roce 1991, takže v době kdy toto píšu, je mi 20 let, což se ale za měsíc změní. V současné době studuji na Fakultě sociálně-ekonomické UJEP v Ústí nad Labem. Mezi mé záliby patří kromě pokeru snad jenom moje přítelkyně.

Poker life: Začínal jsem, jako asi většina, na ''dětském'' pokeru 5-card draw někdy na základce. V 18 letech jsem na b-winu objevil NL Hold'em, to byli také moje první zkušenosti s online pokerem, který dnes preferuji. Tam jse male brzy skončil a začal na Pokerstars. Tam hraji dodnes, ale již to omezuji. Ať hraju jak hraju, prohrávám. Asi jsem ryba. V těchto dnech tam již jenom dohrávám CZ/SK ligu a tím moje působení na této herně nejspíš skončí. Přes Pokerstrategy jsem si s $50 dolarovým BR založil účet na Everestu. Tam jsem nejdřívě šílenou hrou sjel $20 a po zamyšlení a přečtení a shlédnutí mnoha článků a videí jsem začal s Cash Game NL2. Teď pomalu přecházím na NL5 a myslím, že jsem našel hernu, která mi opravdu sedí. Uvidíme na vyšších limitech, pokud se k nim dostanu. Do toho hraju taky občas živé turnaje, i když spíš menší. Největší jsem hrál s 46 protihráči. To je ve zkratce můj pokerový život. Život jaký mám opravdu rád. Poker totiž není jenom hra, není jenom sport. Poker je vášeň.
  • 113 odpovědí
    • HonzaCZE
      HonzaCZE
      Bronz
      Rozhodl jsem se také zúčastnit Cornieho výzvy. Jsem teď někde na 45 dolarech, tak uvidíme co dokážu
    • Cornie4ever
      Cornie4ever
      Hlavní Správce
      Hlavní Správce
      Registrace: 19.04.2009 Příspěvky: 8,225
      zdravím do ústí ;)

pokud chceš trochu naboostovat svoje začátky tak je výhodné využít upgrade učtu, protože získáš bonus 500$ a vstupenku na turnaj.. věděl jsi o tom?

čau