[BLOG] - Nový začátek

• AEmana20
      AEmana20
      Bronz
      Registrace: 13.04.2011 Příspěvky: 67
      Název blogu je možná trošku klišé, ale na druhou stranu je to stoprocentní pravda.
      Muzika k blogu:
      CZ RAP

US RAP

ROCK

Prvotní představení ZDE

Ve světe pokeru a sportovního sazení vystupuju pod přezdívkou AEmana(20). Nick je inspirován jménem kamerunského fotbalisty Achille Emany, který momentálně hraje bohužel za Al-Hilal :/. Je tedy zřejmé, že jsem fotbalový fanoušek (Real Betis, CSKA Moskva, Sigma Olomouc..), dále sleduji NHL (Pittsburgh Penguins, Edmonton Oilers), NBA (LA Lakers). De facto mám rád všechny sporty a nedělá mi problém kterýkoliv sport sledovat. Aktivně hraji fotbal (okresni přebor :) ), florbal (městská liga) a opět zkouším začít běhat. Momentálně studuji na přírodovědecké fakutle univerzity Palackého v Olomouci obor Matematiku a její aplikace.

NL holdem hraji asi dva roky, předtím jsme hraváli 5card draw. Online se pokouším hrát druhým rokem. Zezačátku jsem prohrával, ale nikdy nebustl, ikdž často jen díky bonusům. Postupem času jsem začal porážet pokerstáří NL2, microSNG. Nicméně vše šlo cestou samostudia a pomocí rozvíjení "vlastních pouček a dogmat" :) ))

Na Pokerstars jsem byl v profitu zhruba 500$, bohužel většina padla na osobní finační krizi, kterou jsem diky "rollu" na stárech zaplácl. Ještě jedna věc byla na mém pokerovém "postupu" zajímavá - nikdy mě nemotivovalo hrát pro peníze, ale proto abych nahnal co nejvic VPP(FPP...). Z toho jsem naštěstí vyrostl, takže nic nebrání mému pokerovému růstu.

Renesanci prožívám na Everestu, kam jsem si nechal poslat 50$ od pokerstrategy.com a začínám víc zkoumat hru a pro mě uplně nove prostředí... Zatím jsem přišel na pár poznatků:
      :club: rozdíl v kvalite hráčů NL2 na Pokerstars a NL2 na everestu je astronomický. Nikdy jsem si to nedovedl představit.
      :club: Everest má opravdu tragický software
      :club: Jestli nedokážu být plusový tam, tak už nikde :)