Nescom Videoblog

• Nescom
      Nescom
      Bronz
      Registrace: 21.07.2011 Příspěvky: 127
      Ahoj všichni :)

Tak jsem se rozhodl, připojit se do vaší výzvy a pokořit všechny limity od NL2 až po NL2k. :s_biggrin: Nejdřív se pokusím trošku představit a pak bych nějak vysvětlil jak si představuju videoblog :)

Jmenuju se Petr a třetím rokem studuju na VUT v Brně. Poker "hraju" cca 4 roky z toho pořádně tak půl roku :D . Hraju jsem dal do uvozovek, jelikož ze začátku jsem si spíš pinkal freerolly pro zábavu. Asi před rokem jsem hrával NL10 na FTP a co to zavřeli tak online v podstatě vůbec a zaměřil jsem se na live poker. Posledního půl roku hodně sleduju Pokerstrategy.com a začal jsem objíždět Friendly Poker Tour, což je malá série live turnajů po hospodách, kde jsem se věnoval hlavně cash game 5/10. V současné době cítím, že díky obojímu, jsem se hodně zlepšil jak herně (Pokerstrategy) tak i v trpělivosti (live turnaje), což byl dřív můj velký problém. Mezi moje největší úspěchy bych zařadil vyhranej freeroll v PLO (tuším $1.34) na PKR :f_biggrin: a live cash game 10/20 v Prostějově minulý pátek, kde se mi povedlo za 8 hodin udělat profit cca 40 000 CZK :s_biggrin: . Ikdyž v obou částkách je obrovskej rozdíl tak na obojí jsem pyšnej asi stejně. :D

Rozhodl jsem se udělat videoblog, jelikož doufám, že vás to třeba zaujme a budete se sem rádi vracet a tak nějak si tím zajistím přísun vašich názorů a připomínek. Chtěl bych vždycky po session nahrát kraťoučké video, dejme tomu 5 minut, kde bych tak nějak projel zajímavé hands a společně bysme to tu zkonzultovali. :f_biggrin: Myslím si, že by to bylo fajn, jelikož byste viděli celou tu hand postupně s obrázkama a já bych si to mohl trošku obkecat :D

Jedinej problém je, že teď moc nestíhám, jelikož jedeme s přítelkyní na víkend pryč, takže bude video až zítra. :s_evil: Zatím by mě zajímalo jak se vám líbí nápad videoblogu a co si myslíte o NL2 a second barrels na nich :s_confused:

Počáteční bankroll: $51.25