BLOG: lolo NLSH

• lolofon
      lolofon
      Bronz
      Registrace: 14.04.2009 Příspěvky: 1,088
      LOLO BLOG

Caute,
      uz som to planoval dlhsie, ale az teraz som nasiel nejaky aspon mensi prelomovy bod, ktory by ma motivoval zacat s novym blogom. Blogoval som uz aj inde, ale skusim to presunut sem, kedze sa tu v poslednej dobe citim fakt ako doma :f_love:

O svojom RL zivote tu moc pisat nechcem, ale v skratke - som student a hlavne aktivne/poloprofesionalne sportujem a vela sa kvoli tomu aj nacestujem, takze na poker nemam az tolko casu ako by som si mozno zelal, ale tie ostatne veci su pre mna dolezitejsie, takze je to takto ok. Cize sa snazim tejto hre venovat tolko, kolko to ide, ale v ramci moznosti.

Poker hram cca 3 roky, najskor nejake live hry s kamosmi obv, potom som sa cez PS dostal k 50 usd. Skusal som vsetky mozne varianty, az som nejako klesol na 7 usd. Vtedy som si povedal, ze na tom fakt idem zacat makat. Zacinal som s SNGckami (10c (lol) na ipokri), pri nejakych 70 usd som presiel na party a zacal sa venovat CG, ani uz neviem preco, ale urcite nelutujem :) Potom som postupne prechadzal s 20BI BRM az na NL100, kde som cca pri 4000 usd 500 cashoutol (hlavne nech okolie vie, ze par korun si tym zarobim). Odvtedy to islo proste dole vodou, pri cca 25-30BI na nizsi limit som vzdy zisiel a takto som prisiel az na NL10. Potom som sa zase na chvilu dostal na NL50 (mesiac dozadu cca) a momentalne som s BR niekde na 400 usd. Stale neviem, ci hram tak zle, aby som mal wr len tych cca 2bb/100 po skoro 300k rukach alebo som len overconfident fish, ale snazim sa na to zabudnut, aj ked to nie je lahke :)