Disconnection protection

• Phoenka
      Phoenka
      Stříbro
      Registrace: 15.02.2012 Příspěvky: 424
      To jako vážně? Jsem dost nováček, takže je to možná úplně normální, ale raději se zeptám:

Hrál jsem na Poker770 a do rukou mi konečně přišly KK. Protože jsem byl na UTG2, přede mnou UTG1 fold, zahrál jsem raise na 4BB. Všichni fold až na hráče na BB pozici. Chvíli se nic nedělo, pak se ukázaly karty obou hráčů (BB měl ATo), vyskládal se board a protože ho trefila jen T, tak jsem získal neskutečných 1,5BB (tedy SB a BB).

Mrkl jsem do hand history a tam je napsáno, že šel All-In (DP). Handu na to už si vesele raisoval, takže nemyslím, že by mu třeba shořel počítač. Je to tedy normální, že když má někdo fajn handu, ale nechce callovat raise, tak si prostě odpojí net a jde bez callu do showdownu? :/

Moc dík za odpověď a sorry jestli je to k*avina jak lavina...
  • 4 odpovědí
    • HonzaCZE
      HonzaCZE
      Bronz
      Registrace: 26.09.2010 Příspěvky: 992
      Já si myslím, že to tak jde udělat, že se odpojím, když se mi to hodí. Ale třeba na Everestu mám jenom dvě takový možnosti a další dostanu až po 48 hodinách. A opravdu to nebudu zkoušet kvůli 1,5BBjak říkáš ani s ATs(o). Náhodou se mi tak podělá počítač s AA na ruce a po milionech raisů mi to foldne, protože už nebudu mít DP. A je to dost neslušný, udělat to naschvál a já osobně poker považuju za hru, kterou by měli hrát jenom slušní hráči (i když to tak mnohdy není).
    • opal99
      opal99
      Black Member
      Registrace: 05.02.2008 Příspěvky: 8,270
      Da sa to takto robit, no ak hras viac stolov, asi to nebude rozumne kvoli akcii na jednom. ;)

@tvoja skusenost: pokojne sa mohlo stat, ze mu lagoval software alebo doslo ku kratkodobemu vypadku pripojenia. Take veci sa stavaju...
    • carasitto
      carasitto
      Global
      Registrace: 29.11.2010 Příspěvky: 226