inactiveBLOG: Krotitel ryb (50 >>> 10 000) NL CG

• azuroo
      azuroo
      Bronz
      Registrace: 15.02.2012 Příspěvky: 247
      :spade: :heart: READpost :heart: :spade:

Zdravím všechny čtenáře! Na začátek se Vám krátce představím jelikož nemůžu dohledat můj topic s pozdravem.

:diamond: Jmenuji se Filip a na PS.COM jsem celkem nový ... +- měsíc? Studuju na VŠE v Praze a jakožto chudý student hledám každej možnej způsob přivýdělku :D (kdo ví na co?). Pokeru jsem se dříve moc něvenoval ... přiležitostní turnaje s přátely atd.

:diamond: Každopádně žádné turnaje či online poker. Jelikož mě poker baví a PS nabízí takovou příležitost, říkal jsem si proč to nezkusit ;) zvlášť když mohu využít svojí silnou stránku a to že dokáži udržet chladnou hlavu, myslím si tedy, že se dokáži správně rozhodovat během tiltu, dobře ho rozpoznám a vím kdy mám dost.

:spade: V současné době "drtím" micro limity na Party Pokeru! Jelikož jsem tam už něco nahrál a nevlastnil blog, zkusím moje počínání krátce shrnout.

:spade: Ze začátku jsem klasicky projížděl filmy jako James Bond, In Time, Rounders atd. abych věděl jak to hrát. Néé teď opravdu ;) postupně jsem projel videa a četl články. Ze začátku jsem se plácal nahoru a dolů (prvních pár dní nebylo tak oslňujících). Status mi poposkočil a dál jsem studoval ... některé články a videa jsem sjížděl i několikrát. Moje hra se postupem času zlepšuje. Začal jsem se postupně připojovat do "Učíme se vyhrávat" kde jsem v tomto týdnu s hotovým 3. krokem.

:spade: Do dnešního dne mám odehráno okolo 20k hand (cca 1k na den). Toto číslo bych rád zvýšil aspoň na 1500-2000/den. Jelikož mám dost volného času řekl bych že by to neměl být problém.

Celkový graf:

Abych tedy shrnul moje počínání do dnešního dnes tak výsledek je:

Herna: PartyPoker
      Game: CG FR NL2
      Hands: 19931
      Bankroll: 80,64 :club:
      Profit: 20,64 :club: