Blog: Z 50 na ?

• KassadinOwns
      KassadinOwns
      Bronz
      Registrace: 11.03.2011 Příspěvky: 11
      Ahoj,

Je mi 18 let a studuji v Praze gymnázium již pátým rokem (šestileté). V lednu mi bylo 18 a hned pár dní po narozkách jsem zkusil obdržet 50 dolarů od pokerstrategy, žádost byla bohužel zamítnuta a já jsem si shipnul na stary 45 dolarů.

Ze začátku jsem nehrál úplně špatně, ale hodně jsem točil a byl jsem náchylnej k tiltu na nějákejch 30 dolarech jsem si shotnul HU knockout 7 dolarů BI 4 playeři a měl jsem nějákejch 55 dolarů. V tuhle chvíli jsem si řekl dost, abych neproshotval zbytek a dal jsem si 4 měsíce pauzu.

Strategie BSS na webu jsem jenom tak prolítl a pak jsem hru začal přizpůsobovat stolům. (mám za sebou tunu homegames, a několik let gamingu což je podle mě pro poker obrovské plus)

Rád bych rozebral technický setup protože si myslím že jsem přišel na jakési optimum. Všechny stoly stackuju doprostřed monitoru na ůplně nejvetší velikost ( když mě nějaká handa jóó zajímá tak si stůl povytáhnu). Hraju na gamepadu (velice pohodlné). Zároveň vždy poslouchám klidnou instrumentální hudbu (Chopin atd.) jiná mě ruší. Hraju v 40 minutovejch intervalech (zvyk z MOBA games). Hraju bez hud (zatím) a značím si hráče červeně ("reg") a pak podle stupně jak moc jsou špatní.

Posledních 8 dní intenzivně 24 tablim NL2 FR. Momentální BR 106 dolarů.
      Graf so far (začínám si dělat hlavu s nonshowdown winnings)

Krátkodobé cíle
      dosáhnout na 200 BR a začít full přechod na nl5

Cíle
      :spade: Dosáhnout aspoň na 10 dolarů za hodinu
      :spade: Dostat se na vyšší stakes co nejrychleji (ABC poker na nl2 je ubíjející)
      :spade: Přestat dělat vědomě špatná rozhodnutí (stává se mi to a je to můj největší leak ztratil jsem na tom už hrozně moc věděl jsem že Fold je víc profitable a přesto jsem to zahrál jinak)

Jestli se někdo dostal až sem tak díky za pozornost a jak se říká Good luck at the tables!
  • 1 odpověď
    • Hucas
      Hucas