[PLO] BLOG: Omaha PLO // microlimits

• Aldoras
      Aldoras
      Bronz
      Registrace: 12.03.2012 Příspěvky: 214
      Vítejte na mém blogu, který jsem si konečně založil, abych měl kde ventilovat své poznatky z hry a také, aby byla možnost od lepších a zkušených hráčů mě trknout a popřípadě poradit kde dělám chybu, či naopak co jsem udělal dobře !
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Začnu asi mylým představením. Jmenuji se Petr, je mi 19 let a studuji druhým semestrem na ČVUT. Poker sem hrál amatérsky na střední a různě po internetu fun games. Až nedávno jsem se náhodou dozvědl po Pokerstrategy. Kvíz dopadl úspěšně, startovní kapitál je už skoro celý odeslán a já jsem začal hrát na Poker770.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Začátky byli různé, chtěl jsem si všechno vyzkoušet a tak bankroll trpěl :) Drasticky jsem tedy změnil přístup a hrál jsem podle rad z Cornieho výzvy. Bohužel moje 4-6ti stolové sessions nedopadly nikdy nijak moc profitabilně jelikož 80% hráčů bylo extrémě tight a jakýkoli můj raise, 3bet, Cbet aj byli následovány foldem. A já tratil na limpech a nebo občas v nějakém tiltu :/

Uběhl 3. týden a na mém účtě se pohybovalo místo $30 necelých $2. Už tak nějak v tu dobu jsem zabrousil do PLO a ta hra mě nadchla, znal jsem Omahu již dříve, ale o peníze je to jiný kalibr. Samozřejmě jsem přecenil všechny své handy a všechny své výhry nakonec přišli vniveč a skončil jsem na nule...