Idea pro microstakes hráče

• azuroo
      azuroo
      Bronz
      Registrace: 15.02.2012 Příspěvky: 247
      Všechny zdravím,

pro ty co mě neznají se lehce představím. Jmenuji se Filip a je mi +-20let a studuji na vysoké škole. K pokru jsem se dostal především díky PokerStrategy a věnuji se mu několik měsíců. V současné době se pohybuji na NL4 na PP.

Nedávno se mi dostala do rukou jedna pokrová kniha, která mě velice inspirovala. A donutila mě založit toto téma.

Jedná se o určitou ideu pro microstakes hráče pohybující se na NL2-NL10. Šlo by o utvoření určité skupiny lidí z těchto limitů, kteří by mezi sebou spolupracovali. V podstatě by šlo o to že by si hráči mezi sebou posílaly zajímavé materiály, domlouvali by se pravidelné sweety a navzájem by si vyměňovali HH z sessions a vzájemně hodnotili hru. Jistě by se toho našlo víc toto je zatím nastínění idei :)

Doufám že by se někdo našel a zapojil se. Představoval bych si například 5 lidí takto ve spolupráci.

Určitě uslyším názor, že se toto vše dá zařídit pomocí fóra, ale myslím si že dlouhodobější spolupráce mezi touto skupinou by byla více +EV ;)

Takže se ptám všech mstakes hráčů jaký na to mají názor a zda by se do toho odvážili pustit ;)

Edit1:

Takže celkově shrnu co bych od toho očekával.

1. Sweat Sessions v pravidelných cyklech. V takovém počtu by bylo možné každý týden domluvit a 2-3 hráči by se vždy sešli.

2. Vzdělávání. Zde bych si představoval například doporučování zajímavých materiálů ke studiu (jednalo by se o materiály klidně z jiných zdrojů), dále například zajímavé postřehy z videí atd.

3. Vyměňování session HH. Jednou za čas by se mohli hráči domluvit a prohodit se session HH, kterou by se třeba během týdne pokusili zanalyzovat a potom například během sweat session probrat zajímavé spoty.

4. Poznávání se. Určitě by se časem upevňovaly vztahy mezi hráči a časem by možnosti skupiny rozšiřovaly.

5. Motivace. Jsem si celkem jist že by to mělo i dobrý dopad na motivaci.
  • 37 odpovědí