NL SH - zvieratkárium + výzva zo 195 na 10,000 :)

• Kokaroc
      Kokaroc
      Bronz
      Registrace: 21.04.2008 Příspěvky: 432
      Zdravím československú komunitu.

Som z Levíc, študujem v Brne filozofiu a mám 24 rokov.
      Poker hrávam s veľkými odstupmi už 4 roky a nikdy som sa nedostal vyššie ako NL 30.
      Som tu síce nový, ale na anglickej komunite som už pôsobil.
      Nebol som však aktívny hráč a moja hra už 2 roky stagnuje.
      Z toho dôvodu som sa rozhodol, že začnem akoby odznova.

edit: Prečo Kokaroc?
      lebo šváb.

Od 50 dolárov sa mi už začínať nechce, ale začnem od 250, aj keď mám BR 1000. Vytvoril som si účet na Unibete a skúsim tam hrať od NL10 SH. Keď tam bude málo stolov tak skúsim Ongame alebo Ipoker.

Čo si sľubujem od tohto blogu? Predovšetkým konštruktívnu kritiku od hráčov, ktorí sa chcú podeliť o svoje znalosti a skúsenosti. Ďalším cieľom blogu je pravidelne sledovať vývoj svojej hry a nájsť chyby a nedostatky, ktorej v nej mám a bez toho, aby som sa o ne podelil by som ich nevyhľadával. Okrem toho sem chcem písať články o stratégii, ktorú používam.
      Tento blog sa teda bude skladať z dvoch častí. V prvej časti budem písať o svojom postupe od 195 (250 - toto bol neúspešný vklad, o ktorom sa môžete dočítať ďalej) k 10 000 a v druhej časti budem písať o stratégii, ktorú používam a budem sa ju snažiť zlepšovať.

Na úvod sem dám graf z mojej hry na NL 30 Ongame. Hrávam 4 stoly a viac hrávať nechcem kvôli sledovaniu hry.

edit: Keďže teraz veľa stratégie nepíšem, zmenil som názov blogu :)
      Niekedy sa snáď na tú stratégiu pozriem, ale k tomu potrebujem nejaký vyšší status.
  • 72 odpovědí
    • Kokaroc
      Kokaroc
      Bronz
      Upozornenie na úvod: