blog: Fix limit - nová volba

• Tyficz
      Tyficz
      Bronz
      Registrace: 13.02.2012 Příspěvky: 105
      Ahoj všem,

nejsem úplně začátečník, co se týká hraní. Jen se snažím začít jinak a lépe.

První varianta byla SnG: DoN. Jenže jsem se držel pořád držel jen lehce nad průměr. Nechci hrát poker jen proto, abych byl pořád na stejné úrovni. Usoudil jsem, že bude lepší se poohlédnout nad jinou variantou.

Tím se dostávám k momentu, kdy mě zaujalo video Renesance FLH - 1. část.

Byl to docela šok, když jsem zjistil, že existuje něco jako pomyslná brzda v sázení žetonů. Měl jsem totiž problémy v CG udržet nutkání all-in na uzdě.

Proto jsem si tuhle variantu vybral a začínám se v ní cítit o mnoho lépe, než v jiné. Prostě možnost kontrolovat sázky je pro ta pravá.

Jelikož jsem měl kredit od pokerstrategy.com na Poker770, hraji nejvíce na téhle herně. Občas si zajdu zahrát na bwin a unibet. Tam mám vložené peníze spíše na sportovní sázky. Hraji spíše short-handed stoly. Výše sázek je od 0,02/0,04 až 0,05/0,1. Rozhoduji se podle stolu, obsazenosti a počtu odehraných hand.

Začal jsem tedy studiem videí a jelikož jsem byl stříbrný, tak jsem prošel všechny od guru Strixsr. V současné době jsem zpět na bronzu a budu se snažit, co nejdříve vylézt zpět a ještě dál.

Články pročítám průběžně a při hraní mám vytisknuté základní tabulky pro preflop a po flopu. Tím je výčet pomůcek ukončen. HEM ani jiný program nepoužívám, uvažuji, že zkusím trial a rozhodnu se.

Skoro každý v blogu uvádí své cíle. Můj je jediný dostat se na takovou úroveň, kdy z hraní budu mít příjemný měsíční peněžní bonus na přilepšenou. Nevím kolik to je přesně, kdy toho dosáhnu, ale cíl to je.
  • 33 odpovědí
    • zizelevak
      zizelevak
      Bronz
      Registrace: 07.05.2011 Příspěvky: 2,451
      hodne stesti v tvem cili :)
    • strixsr
      strixsr
      Bronz
      Registrace: 04.10.2009 Příspěvky: 5,202
      Ahoj,

držím palce, ať se daří :s_thumbsup:
    • Begginer509
      Begginer509