way to NL100

• morfik1
      morfik1
      Bronz
      Registrace: 10.08.2010 Příspěvky: 274
      :spade: :heart: :diamond: :club:

Zdravím všetkých členov komunity Pokerstrategy.

Vitajte na Blogu kde Vám bude chodiť vypisovať NL cash game hráč morfik1.

Hlavným cieľom je pridávať reporty z pôsobenia na poli kešoviek, a nachádzanie tej správnej cesty za úspechom

- raz keď budem nechutne bohatý tu prídem a velmi sa natom budem smiať :D

Kto som?

Na stoloch micro cach game a nájdete pod menom morfik1/morfik11 alebo tak podobne. Mám 21 rokov, narodil som sa v Rožňave. Študujem na Strojníckej fakulte TU v Košiciach. medzi moje záujmy okrem online pokru patrí stolný tenis a šport celkovo. pingpong hrám aktívne už 10 rokov a za ten čas som to dotiahol do 1. slovenskej ligy.
      Odjakživa ma zaujímalo ako nerobiť nič a byť bohatý. našťastie velmi skoro som pochopil že to tak na tomto svete fungovať nebude. pred pár rokmi som hladaľ možnosti ako prostredníctvom internetu zarobiť Lovkáá :heart: :s_love: , a asi neexistuje možnosť ktorú by som nepoznal či nevyskúšal. Jedného času som vytvoril internetovú stránku na ktorej je všetko a zároveň nič :D absolutne som dodnes nepochopil ako mohla po 2 týždňoch roboty vynášať mesačne 70-100 eur :D čo nebolo také zlé vreckové pre 16 ročného chalana. po čase mi však zakázali zobrazovať na stránke určitý obsah a návštevnosť prudko klesla , rovnako aj moje zárobky za nič nerobenie :D