[PLO] BLOG: Cesta k úspěchu skrz omahu a mtt

• boarrder
      boarrder
      Bronz
      Registrace: 21.04.2011 Příspěvky: 2,205
      Zdravím všechny potencionální čtenáře :) Zakládám zde svůj blog proto, abych zpětně mohl vidět svůj pokrok a taky abych dostal případné rady :)

Je mi 22 let a momentálně bydlím v Liberci. Studuji zde na vysoké a teď načnu 3. ročník a snad bude úspěšný abych se na konci mohl chlubit titulem Bc. :evil:

Poker hraji cca 2 roky a začínal jsem tradičně v hospodě s kamarády. BR jsem vybudoval s freerollů a můžu se pyšnit tím, že jsem nikdy nebustnul.(snad to tak i zůstane:) ) V současné době budu chtít hrát PLO25 na herně Betfair. Počáteční BR bude $1379 s plánem jít výš na $2000 a níž na $1000.

Občas se budu věnovat MTT na herně Pokerstars. Hrát budu především o víkendu, když bude čas na delší session. Doufám, že občas něco trefím ať se můžu pochlubit :) Zde hraji turnaje do $10 dolarů plus je doplňuji 180 a 45 mans na snížení variance.

Blog budu aktualizovat alespoň 1x týdně, abych shrnul daný týden a moje cíle, které si budu dávat.

Na závěr dodám, že sice nejsem moc nadaný na psaní, ale snaha se přeci cení :s_cool:
  • 164 odpovědí
    • boarrder
      boarrder
      Bronz
      Cíle pro první týden:

:heart: odehrát alespoň 5k hand

:heart: kouknout na videa od LMTY na oprášení znalostí

:heart: dělat session review (tento úkol je obzvláště těžký, ale odměnou je účinné zlepšování hry)

:heart: dát alespoň 5 hand do HJ fórá (doufám, že akce od LMTY budu pokračovat i tento měsíc)
    • Pepikv
      Pepikv
      Bronz
      Registrace: 30.05.2011 Příspěvky: 5,895
      Ahoj,
      přidal jsem tvůj blog do našeho seznamu :)

Hodně štěstí
    • boarrder
      boarrder
      Bronz
      Pepikv: Děkuji za zapsání do seznamu :)

První rekapitulace cílů:
      :heart: odehrát alespoň 5k hand - splněno
      :heart: kouknout na videa od LMTY na oprášení znalostí - nesplněno
      :heart: dělat session review - splněno