BLOG: CzSlata

• CzSlata
      CzSlata
      Bronz
      Registrace: 12.02.2010 Příspěvky: 321
      Ahoj,
      vzhledem k tomu, že mě tu téměř nikdo nezná, rozhodl jsem se představit zdejší komunitě a k tomu hnedka připojit založení blogu.

:heart: Jmenuji se Honza, studuji na TUL strojárnu v Liberci. Momentálně mi zbývají 2 zkoušky a bakalářka do ukončení bak. studia. Takže doufám v to, že po 3 letech budu mít více času (i na poker).

:spade: K pokeru jsem se dostal před 2 lety - na PS. Klasických $20 busto během 2 dnů. Poté jsem objevil pokerstrategy, udělal kvíz a dostal 50 dol na PP. Nicméně stálé hledání formátu a nedostatek vůle k výuce jsem znovu busto. Dávám si na 3 měsíce pauzu, přečtu Moshmana a začátkem roku 2011 zkouším 1-table SnGs. 2 měsíce BE -> změna formátu :rolleyes: .
      To se dostávám k formátu CG SH. Znovu měsíc pauza a překládám Moving Up Throught MicroNL od Verneera z 2+2 (CardRunners). Dostávám se z NL2 na NL10, ale jsem money scared, hledám staking, abych ,,hrál za půl". Bohužel po 2 měsících nastávají události v osobním životě, které mi přeruší na pár měsíců hraní pokeru.

:club: Ale teď jsem zpět a připraven znovu jít nahoru. Mám teď za cca 14 dnů odehráno 20 k (10 BI pod EV :f_mad: ) hand na PS na NL2 SH s tím, že od září se chci přesunout na NL10 s 40BI rollem na Poker Heaven zbylý roll z jara). Bohužel ani jednu situ nemám tracknutou pod PokStrat, takže pokud bych se měl posunout výš, asi bych se vrátil na PP, kde jsem pod PS. Ale to je daleká budoucnost.

:diamond: Ještě přidám staty z mého cca 14 denního pinkání. Pokud by byl někdo tak hodný a jen tak si prohlédl mé staty a řekl k nim pár slov, nebudu se zlobit :) Případně jsem otevřený sweat session na NL10. Nemám s tím žádně zkušenosti, ale věřím, že to zvládnu :)

Stats:

Graf dávat nebudu, při pohledu na redline se mi chce brečet, jak mě to řeže :P

Závěrem bych jen dodal nějaké cíle:
      dlouhodobé:
      :spade: aktualizace blogu každých 15 k hand/14 dnů