BLOG: From zero to hero...

• barttp
      barttp
      Bronz
      Registrace: 18.10.2011 Příspěvky: 4
      ...ne tak úplně, ale o tom později :) .

Zdravíčko,

:spade:
      Jmenuji se Láďa a studuji matematiku v Praze. Nedávno jsem dokončil bakaláře a následujících několik měsíců bych měl mít zase více volného času než minulý akademický rok, tak se chci vrátit k pokeru, tentokrát pořádně a začnu od píky.
      S pokerem jsem se prvně seznámil asi před 5 lety, tehdy to bylo na úrovni naprostého social gamblingu (přečetl jsem si pravidla, koupil whiskey a doutník a byl jsem spokojený :) ), ale ostatní moji protihráči to měli naštěstí stejně, takže jsem s nimi neprohrál žádné velké peníze, spíš jsme si navzájem ty peníze přehazovali jak horký brambor a všichni skončili na více méně svém (statistiky jsem si nevedl, takže je to spíš subjektivní závěr). Poté jsem z dlouhé chvíle začal hrát freerolly na Paradisu, ale kvůli své vrozené netrpělivosti jsem nestudoval a opět jenom gamblil, něco jsem dostal z freerollů a to pak zase utratil na SnG a cashce, takhle to šlo nějakou chvíli, až jsem toho nechal, neb jsem si uvědomil, jak moc to neumím a neměl jsem dostatečnou motivaci se zlepšovat :) .
      Rád bych si zde založil blog, kam bych vkládal informace o svém zlepšení (snad bude co), nechal si poradit od zkušenějších grinderů a celkově se seznámil s místní komunitou. Zatím jsem z celého projektu PokerStrategy celkem nadšený, hltám informace z ostatních blogů, čtu články, sleduji videa a tak nějak mám pocit, že je to všechno popsáno srozumitelně a člověk tu může najít spoustu dobrého výukového materiálu. Navíc je fajn, že je to gratis :) . Další důvod taky bude ten, že když vyhlásím své ambice a cíle takhle veřejně, bude se mi od toho hůř odcházet, až mě dostihne nějaký dlouhý downswing :D .