Nabídka:Co takhle udělat pokerový CG tým? =)

• treyking
      treyking
      Bronz
      Registrace: 29.09.2011 Příspěvky: 246
      :spade: Ahoj ,rád bych se představil . :spade:
      Pokerstrategy navštěvuji už delší dobu ,přibližně 3/4 roku ,ale na fórum jsem zavítal až nedávno ,kdy jsem se rozhodl tvrdě zapracovat na své hře a postovat handy do HJ fóra :f_biggrin: .

Je mi 18 let a jsem student 4. ročníku gymnázia :s_mad: Takže času moc není ,ale hraju 3-4 hodiny denně minimálně .

Poker hraju přibližně rok ,ale prvního půl roku jsem hrál rekreačně bez peněz anebo s minimálním vkladem a byl jsem big fish :f_p: .

Za svou ''kariéru'' jsem několikrát bustnul ,protože jsem poker hrál vždy pouze intuitivně a bez znalostí :s_biggrin: párkrát se mi povedlo trefit nějáké MTT.Pořádně jsem se začal věnovat pokeru až tyto prázdniny ,kdy jsem měl svou největší trefu na pokerstars asi $650 v MTT hot $3.30 a chtěl jsem hrát MTT ,ale neměl jsem na to čas ,zkušenosti a bankroll. :f_grin:

Nyní hraju cash game a rychle se učím a zatím winnings pěkně stoupají .

Tím bych chtěl přejít k věci ,k důvodu ,proč tento post vlastně píšu . Hledám nějáké hráče do týmu ,kteří jsou schopni se aktivně věnovat hraní on-line cash game, kteří mají nějáký cíl ,ambice a berou hru naprosto vážně,jsou schopni se efektivně učit ,mají už nějáké zkušenosti a jsou dlouhodobě vyhrávající na limitech NL5 - NL 25 i vyšších . :s_cool:

Hledám někoho ,kdo by byl ochotný vytvořit tým a rozebírat spolu handy ,sledovat výuková videa a posílat na ně odkazy ,pokud budou ta videa dobrá ,procházet různé članky na internetu a říkat si o nich v týmu atd. prostě Týmovou prací se v pokeru zlepšít a někam se posunout ,tím že si rozložíme mezi sebe práci. :s_grin: