[PLO] Malá omaha

• Nescom
      Nescom
      Bronz
      Registrace: 21.07.2011 Příspěvky: 127
      Ahoj :)

Je mi 23 let, studuju na VUT FP a zkouším omahu :D Zatím teda PLO2, ale spíš kvůli tomu, abych se tu hru pořádně naučil :) Je fakt, že je to větší zábava než NLHE (vice karet = více zábavy :D ) a čemu se fest divím je, že nemám vůbec náběh na tilt, což se mi u NLHE občas stávalo. Každopádně bych se tuhle variantu chtěl pořádně naučit, protože si taky myslím, jak bylo zmíněno v jistém videu :D , že Omaha má budoucnost.

Od blogu si slibuju rychlejší postup ve hře, ikdyž počítám, že mezi PLO2 a PLO10 nebude zas takovej rozdíl. Chtěl bych sem házet denní grafy a zajímavý handy.

Takže dnešní den :)

[img][IMG]https://imageshack.us/a/img833/1271/40733538.png[/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Z velké části je to PLO2 ZOOM a posledních 600-700 hand jsou normální stoly PLO2. ZOOM jsem hrál kvůli zvyknutí si na prostředí PS a hlavně jsem měl víc času na každou handu a nemusel řešit klikání po jinejch stolech. Teď už začnu hrát normální stoly PLO2, kde se snažím hrát co nejlevněji na flop a když hitnu tak valuebetuju :)

No a handy doplním zítra nebo večer, jelikož teď musím letět za přítelkyní a pak do kina na Loopers :s_cool:
  • 3 odpovědí
    • Nescom
      Nescom
      Bronz
      Tákže Loopers se moc líbilo :f_grin: Ale jinak večer nestál za moc. Film skončil 23 38 takže čekačka na svoz k Vaňkovce o půlnoci, přítelkyně co měla křeče v nohách, jelikož byla se školou na výletě v Praze v obchoďáku (?!?!?! a já myslel, že se do Prahy jezdí na památky, muzikály a tak :D ) no a samozřejmě musela s kamarádkama projít všechny obchody :D No a aby toho nebylo málo, tak jak jsme čekali na Hlavasu na rozvoz tak si přítelkyně koupila lístek na šalinu, kterej samozřejmě zapomněla označit a ten den zrovna byla razie revizoru .. takže za 700. Celkově Loopers 1200 :f_confused: