[PLO] Blog - A H A M O M A H A

• Jitroceler
      Jitroceler
      Bronz
      Registrace: 28.05.2010 Příspěvky: 217
      Ahoj,

tak sem se po dlouhé době rozhodl nebo spíše dokopal k tomu, abych si založil blog. Už sem měl jednou SnG blog, ale asi po měsíci sem se na něj vykašlal, tak doufám že to s tímhle dotáhnu o něco dál .

Abych nebyl za anonyma tak krátké představení:

Jmenuji se Vojtěch a je mi 24 let a bydlím v Praze. Momentálně pracuji jako greenkeeper (takže teď v zimě velká paráda) :P .

S pokerem sem začal asi tak před třemi roky, jako oddechovku mezi partičkama prší v hospodě :) . K online pokeru mě dovedlo Pokerstrategy a jejich 50usd které po splnění kvízu putovaly na FTP.
      ...blablabla... no a teď už hraju asi půl roku omahu, konkrétně PLO2 a poslední dobou už PLO10 ZOOM (4 stoly).

S pokerem to myslím vážně a proto sem si založil i tento blog, což mi přijde jako jeden z prvních krůčků k cíli, tak doufám že se k němu nakonec dobelhám :)

Cíl pro rok 2013
      :diamond: usadit se na na PLO50

Cíl pro tento týden
      :diamond: koupit si sluchátka s mikrofonem, abych mohl konečně dostat první hodinu od trenéra :]

Jinak jsem se ještě nerozhodl jestli si pořídit HM2 anebo PTR4, takže ani nemůžu postnout žádný graf. Samozřejmě budu rád kdyby mi někdo ze zkušenějších PLO střelců poradil co je lepší (trial na PTR4 sem zkoušel a přišel mi docela v pohodě, bohužel trial na HM2 sem omylem vyplácal, takže nemůžu srovnat).

Přemýšlel sem jestli má cenu tady updatovat bankroll, ale protože mě nenapadá nic, pomocí čeho by se dalo jinak sledovat můj posun nahoru nebo dolů, tak ho budu postovat asi každý den. Něco sem cashoutoval abych mohl začít s kulatým číslem, takže:

BANKROLL:
      1000 USD

Tak to by mohlo zatím stačit a na závěr jedna klasika která mi vždycky zvedne náladu =)

• 31 odpovědí
    • rosta1972
      rosta1972
      Bronz
      Registrace: 01.03.2011 Příspěvky: 716
      aloha

a na ktery herne hrajes?
    • Jitroceler
      Jitroceler