[PLO] BLOG: poslední start po několikátem pádu dolu

• icarin
      icarin
      Bronz
      Registrace: 10.07.2012 Příspěvky: 270
      Hi,
      Jmenuji se Mirek, je mi 23 let, pocházím z Prahy. V současné době studuji VŠ, a přivydělávám si formou brigád a sázení u společnosti Chance + Fortuna, sázím převážně na jisté zápasy (někdy se daří a někdy ne, vesměs jenom protáčím to co tam mám a pomalu se snažím jít nahoru- dodržuji si limit vkladu na sázky a jde to)+ jsem si vytvořil excelovský prográmek s názvem : z 50kč během 90dní na 5milionů v jednoduchém pravidlu, který musím dodržovat. Vydržel jsem 14 dní, než mi to selhalo(příliš velké riziko ztrát). Tak jsem se dal na bezpečné sázky.
      Co se týká pokru, tak zhruba před pár lety jsem si jen tak hrál za virtuální peníze, bavilo mě to, pak odmlka a začal jsem se o něm zajímat díky kamarádovi, který jezdí občas po světě na turnaje a vyhrává tam. Tak jsem začal hledat kde hrát a narazil na pokerstrategy.com kde jsem složil kvíz a začal hrát s 50$ na William Hill, nicméně jsem hrál pouze Stepy a nic víc (moje chyba že jsem je hrál), vše jsem projel.
      Po čase co hrát a kde jsem narazil na omahu, začal jsem ji hrát za hrací peníze a šla mi, bavila mi daleko více než klasický texas holdem. A tak jsem si začal hledat hernu kde hrát, na WH jsem nechtěl kvůli vstupnímu bonusu 200%. Tak jsem si zvolil Party poker (preference na ní byly pěkné).

Herna: Party poker
      BM: 275$
      Hra:nl2 + Plo50
      Software: HM1 – free restartovací verze z nejmenované adresy 100%plná verze (legální servr)