[PLO] Blog: MEDICs Poker life...

• maxhuber
      maxhuber
      Bronz
      Registrace: 23.12.2009 Příspěvky: 416
      Ahoj jmenuju se Kuba, je mi 22 a studuju 3. rocnik lekarsky fakulty v HK. Pak bydlim z Acc3lem na pokoji na koleji.

Proč zakládám blog?
      Nejakou dobu jsem byl stakovanej na MTTs, rekneme asi rok, a byl jsem neco v MU, no a prave dneska jsem udelal HIT a dostal jsem se z MU. Tudiz zacinam hrat na sebe. A prave jsem si rekl, ze tu cestu budu monitorovat v blogu. Chci si zpetne dohledat svoje targets. Dalsi vec je, ze bych se psanim blogu, chtel naucit lepe formulovat svoje myslenky.

Zatim se kvuli hodinovce budu primarne venovat 180kam a nejakym MTTs, ale uz ted a cim dal vic budu pridavat PLO ZOOM. Uz jsem neco malo odehral, zatim, ale si netroufnu postovat grafy ani delat zavery. Proto jsem take zvolil vlakno OMAHY.

Targets 2013:
      :club: beat PLO100 zoom
      :club: beat pathology and pathophysiology
      :club: 99kg==>86kg
      :heart: 30k profit na sebe
      :heart: SN

Unor (muj zacina vyjimecne az od 2. a vhledem k tomu ze z nej stravim 11 dni na horach)
      :heart: 500MTTs
      :heart: 20k hands na zoomu PLO25
      :club: udelat si na brezen nejakej zevrubnej plan na skolu/poker/sport abych nejak efektivneji fungoval, asi nejaky body si za vsechno dam nebo jeste uvidim, jakekoliv napady bych uvital

:club: musim udelat
      :heart: kdyz udelam bude super

dal bych se rad poptal jestli nekdo nechce povymenovat kontakty jak na MTTs tak na PLO spolupraci...

Mozna sem budu psat i nejake veci z RL, pokud to budu nejak schopen sepsut. Jinak to asi zatim staci, kdyztak dotazy na me
  • 17 odpovědí
    • acceleration123
      acceleration123
      Zlato
      Registrace: 11.12.2010 Příspěvky: 5,312
      Ahoj Kubo,

tak Tě vítám tady u nás na Pokerstrategy a přeju ti hodně štěstí i úspěchů v tvé pokerové kariéře !

Hnedka na začátku ti poradím přísně dodržovat money management a hrát limity na kterých se cítíš pohodlně.