BLOG: Cesta za slavou a bohatstvim

• parker155
      parker155
      Bronz
      Registrace: 16.11.2011 Příspěvky: 17
      Zdravim,

me jmeno je Tomas a na foru budu vystupovat pod prezdivkou parker155.Je mi 20 let a v soucasnosti studuji prazskou VSE.

POKER HISTORY
      Na pokerstrategy jsem registrovany uz nejaky ten patek,ale samozrejme pri registraci jsem nemel v planu nic jineho,nez vyuzit 50 dolarovy bonus a s egem pokeroveho superhrace(ne-li Boha :s_biggrin: ) ho rozmnozit k tisicum dolarum.Bonus jsem si nechal poslat na partypoker a po par desitkach dolarovych sng,kdy jsem byl v podstate BE,jsem usoudil,ze ikdyz hraju skvele,tak mam v pokeru obrovskou smulu a nemuzu v nem nikdy byt stabilne vyhravajici hrac.No jo no,priznat si tehdy,ze to nehraju az tak dobre bylo samozrejme neco nepripustneho a svalovat neuspechy na vse kolem bylo mnohem lehci :D A tak jsem dal pokeru na par mesicu sbohem s tim,ze tak maximalne si obcas pro zpestreni zahraju live hru.
      Nastesti jsem nahodou vyhral coaching od Petra "Danteho" Blahy behem ktereho jsem zjistil,ze o pokeru toho nevim ani zdaleka tolik,kolik jsem si myslel a nakopnulo me zpatky k pokeru.Dalsi den jsem depositnul10 dolaru na stary a zacal pomalu grindit nejnizsi limity.Po par mesicich hrani se mi povedlo z 10 dolaru udelat 200,ktere jsem se super pocitem cashoutoval.Krome toho se mi povedlo jeste vyhrat v jedne ze sezon pokerteamu soutez jednotlivcu,coz mi sice krome jednoho trika,do ktereho bych se vesel trikrat,moc jineho neprineslo,ale i tak jsem mel z vitezstvi poradnou radost :)

ZPATKY NA POKERSTRATEGY
      Nedavno jsem se dostal ke Cornieho blogu, ktery jsem behem jednoho vecera na dlouhy nadech z velke casti precetl.Ten me obrovsky namotivoval a ukazal mi,ze pilnym studiem,analyzovanim svych her a hrou zbavenou emoci a tiltu je poker skutecne pouze dovednostni hrou ve ktere nehraje stesti nikterak vetsi roli,nez v jinych hrach.A rozhodl jsem se,ze to jeste jednou zkusim si privydelavat pokerem