Blog - NL2 FR - No stress

• Neru79
      Neru79
      Bronz
      Registrace: 21.09.2011 Příspěvky: 1,482
      Po dlouhé době zdravím komunitu.

:spade:P oker jsem objevil asi před rokem, PS taktéž. Trápil jsem se tu několik měsíců s FL SH a kdo si mě pamatuje tak ví jak to dopadlo. Absolutně jsem nebyl schopný ustát varianci, tiltoval mě každý prohraný showdown .. dokonce jsem vážně laboroval s tím že je to rigged atd. Prostě ostuda a já jsem poker hodil za hlavu protože jsem si prostě přiznal že na to nemám mindset. FL je super ale to standartní call-call-call showdown mě ničilo. Nakonec jsem to vzdal úplně.

:spade: Jenže ona časem každá horká hlava vychladne. Když se na to teď koukám s odstupem času tak můj největší problém byl spíš v osobním životě. Byl jsem totálně vystresovaný z práce a k pokru jsem se upnul jako k řešení. A tak to nefunguje, to tady ví asi každý. Navíc jsem jako nováček o pokru nic nevěděl a začínat FL SH je dost silná káva. Ale vše špatné je k něčemu dobré. Poznal jsem strixsra a díky němu pochopil jak neuvěřitelná je tahle PS komunita. Ten kluk mě úplně zadarmo pomáhal, hledal leaky, investoval svůj čas, poslouchal moje ubrečené stížnosti..fakt neuvěřitelná věc kterou jsem jinde nepoznal. A já to vzdal. Ale není všem dnům konec.

:spade:P oslední dobou se mnohé změnilo. Práce mi sice stresuje dál ale za dvojnásobek peněz. Upínat k pokru se nemusím ani nebudu, vím že vydělat si pokrem to co mám v zaměstnání je sci-fi pro mě. Takže můžu hrát v klidu, pro zábavu. Strašně mě baví učit se a číst knížky o pokru, koukat na videa apod. A hlavně mě naprosto uchvátil Cornieho blog. Takže jedu krůček po krůčku dle blogu a uvidíme co bude :D

Takže co budu hrát?