BLOG: from $50 to $10 000 challenge of poker skills [DntProvokeMe]

• DntProvokeMe
      DntProvokeMe
      Zlato
      Registrace: 24.12.2012 Příspěvky: 673
      Hezký večer,

po dlouhých měsících čtení blogů úspěšných i méně úspěšných hráčů a hraní si na vlastním písečku se i já zapojuji do Cornieho challenge.

Je zimní (resp. jarní) večer a já čekám na start závěrečných eventů MicroMillions. Moje cesta byla klikatá a relativně dlouhá, mé úsilí bylo nevyčíslitelné a nasazení veliké. Několik dnů zpátky jsem si konečně oficiálně zakoupil HM2 a již mě nehryže svědomí. Mnoho videí jsem shlédl, mnoho článků přečetl, do mnoha blogerů se snažil vcítit. Nyní zakládám svůj první blog a v jednom směru mě žere, že jsem v roli začátečníka.

Nicméně...věřím, že mé úsilí bude zhodnoceno a jednoho dne se podívám nazpět a budu pyšný na svou vytrvalost.

Děkuji celému týmu PokerStrategy.com a všem zůčastněným na fóru. Můj život, rok, dva nazpět, dostal nové nadšení pro věc, kterou je poker.

Svou cestu započnu s 50 dolary na PokerStars. Pravděpodobně začnu hrát NL2 full ring ZOOM. Po každé session (pokud budu mít čas), napíšu stručné dojmy, pocity a výsledek.

Tímto bych se rád zeptal, zda-li je nějak možné utnout svůj CashResult graph v HM2 a celkový svůj průběh a pokračovat od nuly. Pravděpodobně to je možné tak, že smažu HH, případně přesunu do jiné složky. Můžete mi tedy říct, z jakých složek to musím odebrat? HM Archive? Pokerstars HH?

SCREW IT, LET´S DO IT! >>>>>

Maximální progress: 40 %
  • 172 odpovědí
    • Dekaedr
      Dekaedr
      Bronz
      Registrace: 16.01.2012 Příspěvky: 3,765
      Ahoj, nevim jestli nema nekdo podobny nick ale potkavam te na nl5 na ps :D

No preji ti hodne stesti ! :)
    • DntProvokeMe
      DntProvokeMe
      Zlato
      Díky

Hrál jsem do NL25. Mám v avataru lva. Doufám, že mě máš označeného jako rega ;)
    • Dekaedr
      Dekaedr
      Bronz
      Oznaceneho te mam jako pokerstrategistu :D Na to jsem si udelal specialni znacku :)