BLOG: From semi-busto to a bright future?

• MrHappie
      MrHappie
      Bronz
      Registrace: 25.03.2010 Příspěvky: 64
      Zdravím všechny, kteří sem zavítáte :f_biggrin: ,
      po přečtení některých místních blogů jsem se rozhodl si založit svůj vlastní. Dovolte, abych se vám představil - jmenuji se Petr, je mi 22 let a studuju VŠ.

K pokeru mě přitáhl před několika lety kamarád, mě to hned chytlo a tak jsem jako spousta dalších začal ve volných chvílích hrát Zynga Poker :) . Hraní mě bavilo, tak mě napadlo zkusit online poker na nějaké herně. Tehdy zrovna byla na Titan Pokeru nějaká "promotion" a tak mi dali pár dolarů a já začal hrát. Samozřejmě jsem těch pár dolarů po několika dnech přes veškerou snahu prohrál :f_p: . A právě v té době jsem narazil na PokerStrategy a využil jsem nabídky startovního kapitálu $ 50, které jsem si nechal depositnout na PartyPoker. To se psal rok 2010. Hraní jsem věnoval docela dost času a i když jsem ze začátku prohrával, tak jsem nakonec z $ 50 pomaličku vybudoval $ 80, na což jsem byl náležitě hrdej :f_love: .

Když se na to teďka dívám zpátky, tak mi to přijde trochu směšný, moc jsem nečetl strategie a ani nepoužíval žádnej software. Bohužel, když už jsem měl pocit, že mi poker začíná trochu jít, tak do toho přišly zkoušky a já měl s hraním na delší dobu utrum. Když jsem pak po několika měsících znovu zapnul poker, tak mi to zase vůbec nešlo a tak mě to trochu přestalo bavit.

Teď, po zhruba 3 letech je tu druhý kolo :f_cool: . Nedávno jsem náhodou na YouTube zabrousil na pár videí High Stakes Poker a znovu se ve mně probudila chuť hrát. Řekl jsem si, že tentokrát to vezmu za ten správnej konec a přístoupím k tomu svědomitě. Začal jsem před 10 dny a to čtením článků na Poker Strategy, depositem na PokerStars a nainstalováním Holdem Manageru 2.