BLOG: smash road to 2K per month

• smash123321
      smash123321
      Bronz
      Registrace: 19.01.2009 Příspěvky: 284
      Zdravím komunitu Pokerstrategy. Rozhodl jsem se založit blog především z důvodů osobních tak z důvodu toho, že na Pokerstrategy je nejlepší česká pokerová komunita a já bych se chtěl stát její součástí…

CÍLE (proč je neplním???)
      • Beatovat nl100
      • Hrát maximálně 2h denně a hlavně pokud jsem fyzicky a psychicky v pohodě
      • Postovat handy a naučit se maximální balancing
      • NETILTOVAT
      • NEGEMBLIT
      • BRÁT TO JAKO SERIOUS JOB
      ==HLAVNÍ CÍL JE VYDĚLÁVAT STABILNĚ MĚSIČNĚ +-2k== nemám cíle v limitech... jako cíl beru finanční příjem (rozepíšu se o tom jindy)

NĚCO O MĚ
      Momentálně je mi 22 let a studuji VŠ v LBC. Aktivně se věnuji hudbě a v podobě takové, že už od dětství hraji na bicí. Více méně to byl můj první reál JOB, kde jsem jako mladej klučina hrával s několika kapelama a občas to za koncert hodilo nějákou tu korunu. Momentálně už necvičím xh denně jako tomu bylo dřív. Jsem prostě líná kůže a už není tolik času jako dříve. V současnosti hraji pouze s jednou kapelou, které se naplno věnuji. Jsou to mí dlouholetí kamarádi se kterýma jsme se dali dohromady. Hrajeme teprve pár měsíců, takže PROMO teprve chystáme. Nedávno jsme byli ve studiu takže pokud se někomu libí alternative rock tak tady tajný odkaz na dvě songy z LP. http://leteckaposta.cz/225957766 (Určitě napište komentáře jestli se hudba líbí či ne beru jakýkoliv názor.Jinak jmenujeme se SNAP CALL:D DD)…Nemusíte hádat dvakrát ten název napadl mě.

PROGRESS
      Od mala se věnuji sportům spíše pasivně a rekreačně…Dobu jsem hrotil karate, ale to už je hodně dávno…