BLOG: Z $600 na $1500 +

• MichaelPasek
      MichaelPasek
      Bronz
      Registrace: 05.05.2013 Příspěvky: 189
      Zdravím všechny hráče,

Jmenuji se Michael, je mi 18 let, pocházím kousek od Liberce a jsem ještě student.
      K pokeru jsem se dostal asi ve 14 letech, kdy jsem hrál s kamarády o drobné, hned po dovršení 18 let jsem zkusil pár live turnajů a nějakou CG. Taky jsem zkusil i online poker na paradise poker ale co si budem povídat stojí to tam za nic :D .

Nedávno jsem se rozhodl že to s pokerem zkusím vážně, už mě přestalo bavit někam vložit 50 dolarů a hned při nějaké výhře zase vybírat a zůstat pořád na stejných limitech.

Rozhodl jsem se že si otevřu účet na Pokerstars.com, který si tracknu přes PSGY a využiju 600 USD za první vklad.

Začnu hrát MSS, která mi příjde do začátku lehčí a co jsem se dočetl tak je i větší RB.

To je zatím vše, ozvu se až provedu vklad a začnu hrát.

Za veškeré rady budu velice rád a všem přeji hodně štěstí!
  • 27 odpovědí
    • Guteres
      Guteres
      Bronz
      Registrace: 07.08.2010 Příspěvky: 1,044
      Ahoj ať se ti u nás daří.
    • Danik123456
      Danik123456
      Bronz
      Registrace: 15.04.2013 Příspěvky: 400
      Ahoj,

ať se ti daří. Ten first depositor bonus je určitě fajn, ale dej si bacha ať moc na něj zase nespoléháš. Přece jenom když nebudeš alespoň na nule z normální hry, tak tě žádné promoakce nespasí a dlouhodobě bude na tom špatně. Držím palce, ať se daří. Na jakém limitu budeš začínat, když si si depositnul 600 USD?

Mluvím z vlastní zkušenosti:-)
    • MichaelPasek
      MichaelPasek
      Bronz
      Díky za radu určitě si dám pozor a budu se snažit to brát jen jako BONUS a né vydělaný peníze.
      Začnu na NL 5 FR kde chci nahrát alespoň 20k hand.. pro mě to bude tak týden.
      A jestli budou výsledky dobrý tak se chci co nejdříve posunout na NL 10 abych dosáhl lepšího statusu, ale uvidíme jak to půjde.

Ty hraješ kde ?
    • Danik123456
      Danik123456
      Bronz