Blog: Challenge for Guissep

• Guissep
      Guissep
      Zlato
      Registrace: 29.01.2010 Příspěvky: 433
      Zdravím všechny pokerstrategisty!

Možná jste zaregistrovali (spíš ne, nedal jsem vám příležitost), že jsem se blog již pokoušel rozjet - neúspěšně (měl jsem problém zvládnout grind a přechod na 6max, natož vést blog :D )
      Takže toto je můj druhý pokus a teď už to nenechám padnout!

Je mi 23 let, jsem z Brna, kde také studuji VŠ a mezi hobbies patří především sport a poker, který hraju už delší dobu, ale až od loňského roku se tomu věnuji trochu více, započal jsem SnG, ale nakonec jsem se rozhodl usadit na CG.

Jak jsem již uvedl, v posledních dvou měsících jsem přešel na 6max CG a zakotvil zde na NL25 na hernách PokerHeaven a PKR. Samozřejmě se chystám stát se žralokem a zde to budu dokumentovat :)

V názvu blogu se objevuje challenge for Guissep - má to dva významy:
      a) výzva, zda-li dokážu vydržet a vést blog
      b) výzva v poker progresu, jestli se dokážu posunout vpřed
      Snad se mi alespoň jedno povede :D

Když jsem tak projížděl blogy ostatních strategistů, tak jsem zjistil dva své největší leaky a to jsem ani nezapnul stoly - plánování (resp. cíle) a hodnocení sessions (session review, analýza hráčů, analýza vlastní hry, apod.), což je první věc, na které budu muset pořádně zapracovat, pokud nechci zůstat mezi rybama...

Takže jdeme dřít, všem GL u stolů!
  • 186 odpovědí
    • Guissep
      Guissep
      Zlato
      První tři měsíce na 6max CG za mnou, byly plné studia (články, fórum a hlavně videa od coachů zde :s_thumbsup: ), volume taky slušný, ze začátku to šlapalo (došlo i na shoty NL50), ale říjen byl otřesnej - mindset v háji, Agame se kamsi ztratila, spews proti rybám na denním pořádku, hrál jsem si na Robina Hooda, ale bohatým jsem taky dával...No nic, to je minulost, s chutí do další práce!

Graf pro zajímavost:

Ta redline se mi taky nelíbí, ale v poslední době se to postupně trochu zlepšuje...
    • Guissep