BLOG: z $50 na $10.000 aneb cesta k výšinám ...

• icarin
      icarin
      Bronz
      Registrace: 10.07.2012 Příspěvky: 270
      ahoj všem, těm kteří zavítaly na můj blog.

Jmenuji se mirek a pokru se věnuji od přelomu loňského roka.
      Po několika špatných krocích a nedodržování základních pravidel jsem se rozhodl, že dám pokru naději a tak jsem se rozhodl vstoupit do Corneiho výzvy.

Co mě k tomu vedlo, že jsem se k tomu odhodlal, tak převážně:
      - nedodržoval jsem pravidla,
      - nehrál s plným stackem,
      - přehrával handy,
      - značně prohrával dobré spoty.

hlavní důvod ale byl:
      na live cash game hraji vždy správně a vím kdy zahodit a kdy to tzv "osolit" . Jenže na online ne.

- kdysi jsem se díval pořád do Cashieru,
      - hrál jsem jakožto začátečník Omahu,
      - četl jsem to co jsem chtěl, předbíhal články.

Co jsem udělal pro změnu?

od 7.09.2013 jsem se rozhodl že začnu s výzvou, ale napřed studovat, studovat a pak Hrát a né obráceně!!!

pročel jsem si z basic sekce:

- Co znamená Big Stack Strategy?
      - Jak hrát před flopem?
      - Jak hrát po flopu?

zhlédl jsem videa z Cornieho výzvy:

Jak hrát ....

přehrával jsem handy, neuměl jsem je správně zahrát,
      už vím kdy je správné dát Fold a jak číst správně staty.

- z každého videa mám poznámky na půl A4 a vše pro mě bylo skoro nové.

:heart: cítím že jsem hodně zmeškal !

Takže dneska začínám Výzvu.

Začnu i jako kdysi Cornei na Party pokeru s $50.

cíle do konce týdne:

odehrát denně alespoň 250 hand na 1 - 2 stolech než si zvyknu na new soft.
      zhlédnout znova videa a přečíst :Jak hrát po flopu?
      hrát podle tabulky

dlouhodobé cíle: