predstavenie

• tellityourmom74
      tellityourmom74
      Bronz
      Registrace: 12.09.2013 Příspěvky: 38
      Ahojte, volám sa Katarína,mám 26rokov, pochádzam z Bratislavy. Poker hrám dlhšiu dobu,ale len rekreačne. Na CG som prešla približne pred mesiacom. Chcela by som si splniť sen a cestovať a tým pádom aj zarábať na cestách, programovanie mi moc nejde, takže som si vybrala poker :] . Cornieho blog ma dostatočne motivoval aby som sa tomu venovala naplno. Začala som na fullringu no prešla som na 6max, pretože hrám na herni 24h poker(nick tellitmom74) a neni tam bohvie aký trafic na FR 0,01/0,02, tak je to aj pri vyšších limitoch...6max sa mi celkom páči , akurát som si zatiaľ neosvojila stratégiu (twinnova video séria sh na microstakes).
      Pracujem ako kuchárka v jednej školskej jedálni, mám 4ročného syna. Moje záluby : stolný tenis,PC,Filmy,hudba a v neposlednom rade aj poker.
      Týmto Vás všetkých pozdravujem

PS: som zadaná :P
  • 3 odpovědí
    • irik83
      irik83
      Bronz
      Registrace: 27.11.2009 Příspěvky: 4,231
      Ahoj,

jsem rád, že tě mohu přivítat na Pokerstrategy a doufám, že ti zdejší informace přinesou úspěch. Cestovat a privydělávat si pokerem je moc fajn cíl a kdysi jsem takto taky uvažoval. No snad se to ještě vyplní. Dyť máme život před sebou :)

Koukal jsem, že do Učíme se vyhrávat jsi se již zapojila tak přeju hodně štěstí ve slosovaní. Je to taky super cesta jak se naučit pracovat s materiály, které tady najdeš a díky tomu začít hrát těch 24 stolů.

Budu držet palce ať se ti všechny plány daří a ať se ti mezi námi líbí :s_cool:
    • hellokitty83
      hellokitty83
      Bronz
      Registrace: 01.08.2012 Příspěvky: 2,444
      ahoj katarino, velmi se mi libi tvoje predstaveni. zaloz si prosim blog at muzeme sledovat pokroky. jakym spusobem planujes spojit praci,dite a poker? jsem rada, ze mame tady holku. doporucuji ti blog lucie na scene velmi mne inspiruje a ukazuje, ze zeny to taky mohou hrat :s_grin: