BLOG: Jdeme na to

• Galasek8
      Galasek8
      Bronz
      Registrace: 27.12.2010 Příspěvky: 16
      Zdravím,

už před nějakým časem jsem se tady na pokerstrategy pokoušel o založení blogu, jehož životnost však byla minimální, a tak doufám, že tentokrát budu úspěšnější. Nebudu se asi nijak dlouze představovat, pokud to tu bude někdo sledovat a bude se chtít na cokoliv zeptat, tak není problém. Jen ve zkratce řeknu, že je mi 23 let, studuji poslední rok VŠ, teda snad poslední :) a poker "hraji" už možná nějakých 5 let. Během této doby jsem zažil několik dobrých momentů, ale nikdy to nebyla nějaká souvislá linie, která by dále stoupala. Hrál jsem klasicky mtt, nějakou dobu se věnoval i hyper HU sng nebo hyper 6-max sng. Zajímavé je, že cash game jsem zapnul maximálně tak dvakrát. Holt porazit široké pole hráčů v mtt a dosáhnout na nějaké dobré umístění bylo asi lákavější. Každopádně někdy minulý týden jsem zkusil cg (popravdě ani nevím co mě k tomu vedlo) a hrozně mě to chytlo, navíc jsem zjistil, že oproti HU sng nebo 6-max sng je to pro mě mnohem méně psychicky náročné. Momentálně tedy hraji NL5 a blog jsem založil z toho důvodu, abych se dokázal dále posunovat a zlepšovat svoji hru, která rozhodně není ideální i přes relativně dobré výsledky teď v začátku.

Chtěl bych se pokusit přidávat přispěvky několikrát týdně a krom toho také postovat nějaké handy. Ještě bych řekl, že použivám software PT4, zatím v trial verzi, tak sem občas dám i nějaký graf (snad - doposud jsem žádný software nepoužíval, tak s tím ještě nejsem uplně sžitý).

Na závěr nějaké cíle

Krátkodobé (v horizotnu několika týdnů)
      :club: zakoupit plnou verzi PT4
      :club: cítit se pohodlně na NL5 a následně přechod na NL10

Dlouhodobé (v horizontu měsíců)
      :club: dostat se na úroveň NL100
      :club: vydržet :)

Tak to je zatím asi vše :f_cool:
  • 6 odpovědí
    • Galasek8
      Galasek8
      Bronz
      Ještě doplním aktuální stav 108,93 e
      a zapomněl jsem zmínit, že hraju SH