Criminal case na facebooku

• checkdex
      checkdex
      Bronz
      Registrace: 17.10.2013 Příspěvky: 424
      Zdravim komunitu :f_thumbsup:

Zacal som hravat hru na facebooku. Hra sa vola Criminal case. Okrem pokru som na fb nikdy ziadnu hru nehral. Criminal case je velmi dobry level up pre ludi ,ktory maju problem s anglictinou ,alebo naopak anglictinu studuju a chcu si zopakovat nejake slovicka ,popripade frazy. Uz z nazvu je jasne ,ze sa tu bude riesit zakon a poriadok. Kazda misia skryva nejake dokazy a tie dokazy sa nachadzaju v urcitych priestoroch. V kazdej misii je 6 roznych objektov ,miestnosti ,v ktorych sa odohral nejaky zlocin. Moja postava tu figuruje ako policajt a kazdou misiou rastie moja postava hodnostne aj financne a je odmenovana. Najzaujimavejsie na tejto hre je hladanie dokazov. Kazda miestnost ,objekt,je plny veci ,ktore su tam zbytocne a naopak potom dokazy. Na zaciatku v menu sa zobrazia veci ,ktore musite najst (v anglictine) a vy mate co najrychlejsie urcene veci najst,samozrejme je dobre vediet nejake slovicka ,pre tych ,ktory ani neceknu je tam pomocka ,takze vyhrava kazdy. Dobre na tom je ,ze do kazdej miestnosti budete musiet ist minimalne 10x a tym si zopakujete vsetky mozne slovicka ,ktore tam su. Doporucujem hru pre vsetky vekove kategorie :f_thumbsup:
  • 2 odpovědí
    • madjazz
      madjazz
      Bronz
      Registrace: 15.12.2011 Příspěvky: 880
      Tak jsem to testnul a zjistil že má mmorpg game + manual english je v normálním životě trošku nanic :D Samé nůžky, pantofle a jiné cipoviny. Já znám jen technickou terminologii a pak takové užitečné věci jako nemrtví, past, kuš, hrob ... To tam jako nebude? K procvičení slovíček určitě bezva, jen doufám že mne to nebude nějak extra nutit zvát přátele :evil:
    • checkdex
      checkdex
      Bronz
      Registrace: 17.10.2013 Příspěvky: 424