BLOG: Flitsflop a jeho honba za lepšími zítřky

• hedisaces
      hedisaces
      Bronz
      Registrace: 01.08.2011 Příspěvky: 1,043
      Konečně je to tady!

Po dlouhé době, co jsem tady na pokerstrategy jsem se rozhodl, že si konečně taky založím blog (ikdyž ještě vůbec nevím, co to obnáší :D ), protože bych se tento rok rád pokusil o dosažení statusu supernova na Pokerstars.
      V krátkosti něco málo o mě:
      Jmenuju se Petr, je mi 21 let a momentálně studuju na ESF v Brně v předposledním semestru na bakalářovi, takže píšu bakalářku a začátkem léta mě čekají státnice. Doufám, že všechno stihnu :D Ale jak se říká, člověk by si neměl dávat skromné cíle a snažit se dosáhnout všeho co by chtěl.

To by bylo v krátkosti o mě. Rád bych ten blog měl hezký, spousty obrázků a videí a dalších grafických efektů, ale bohužel vůbec nevím, jak se to tady všechno dělá, tak kdyby měl někdo nějakou poučku, tak sem s ní :D .

Co se týče mojí pokerové historie, tak sem poker objevil jako spousta lidí v dnešní době tak, že ho začali hrát kamarádi ve škole na střední a já se taky přidal. V začátcích jsem byl neskutečná fish, hrál jsem stylem tight passive a žádné výsledky jsem neměl. Potom mi kamarád řekl o portálu pokerstrategy, kde můžu získat dolary na hru zdarma, což se mi náramně zamlouvalo a hned sem se je pokusil získat. Naštěstí jsem test udělal a byl jsem odměněn prvními 50$ na Partypoker. Asi nemusím říkat, jak to dopadlo? :D Naskočil jsem okamžitě na sng za 6 dolarů a na nich se nějakou dobu plácal. Potom jsem hrál deepstack turnaj, kde jsem obsadil nakonec 3 místo a získal nějakých 150 dolarů. Ovšem osud to tak chtěl a já dalším hraním sng jsem posléze o všechno přišel.