Blog: Mrkvatko a Fast CG

• Mrkvatko
      Mrkvatko
      Bronz
      Registrace: 01.05.2011 Příspěvky: 276
      Ahoj všichni, zdravý Mrkvatko!

Ahoj, po poměrně dlouhé úvaze jsem se rozhodl založit blog(už jsem tu jeden měl před nějakým časem ale upadl v zapomění) hlavně z důvodu motivace a nějaké té sebereflexe;)

Něco málo o mě: Jmenuji se Daniel je mi 22 let a na většině online heren hraji pod nickem Mrkvatko. Prvním rokem studuji a nestuduji VŠ v Pardubicích.Pokeru se věnuji již pár let bez větších úspěchů. Jelikož mě už nebaví plácat se na NL10 chystám se provést pár změn, a s tím je spojen i tento blog.

A k čemu že bude tento blog vůbec sloužit? Měli by se tu oběvovat více či méně pravidelné reporty min. však jednou tejdně s aktuálním bankrollem a poznatky za uplynulý čas, dále nějaký ten gráfek pro zpestření, handy sem postovat nebudu myslím že k tomu dostatečně slouží HJ forum zato sem budu házet záznamy některých sessions. Doufám že první takový záznam se tu objevý do cca týdne;)

Nechci si dávat nějaké přehnané dlouhodobé cíle a pak být zklamaný proto si dám jen pár krátkodobějších ;)
      :spade: Dodělat zkošku z Matematika I
      :spade: Po každé session udělat s. review a postnout handy v kterých si nejsem jistý do HJ fora
      :spade: Pravidelně navštěvovat HJ forum
      :spade: Najít alespoň jednoho člověka který hraje stejné limity a hru jako já s kterým bych mohl spolupracovat

Myslím že to pro zatím stačí ;) minimální volume si zadávat nebudu většinou to je spíš na škodu než k užitku...

Tet ještě jeden graf z mého x měsíčního snažení žádná sláva teda :D

Doufám že se blog bude líbit a rozrůstat se ;) zatim se mějte a do dalšího postu přeji hodně štěstí u stolů ;)
  • 6 odpovědí
    • michael975
      michael975
      Zlato
      Registrace: 20.08.2010 Příspěvky: 1,063
      Ahoj

nejaký update ako sa darí? :f_cool:
    • Mrkvatko
      Mrkvatko
      Bronz
      Ahoj ;)