BLOG: jsem hloupá fish a chci to změnit!

• johnyx5
      johnyx5
      Bronz
      Registrace: 04.07.2008 Příspěvky: 161
      Zdravím všechny,
      Jak je patrné z nadpisu jsem fish a jsem fish už hrozně dlouho :) Nyní jsem se s tím však rozhodl skoncovat! Rozhodl jsem se vystavit stopku své lenosti a demenci :) Je mi 24, jsem z Ostravy a jsem brněnský student s monemnátlně přerušeným studiem (lenost a demence, viz. výše :) ).

Na poker mám v současnosti spoustu času, hraju hodně a snažím se i studovat (ikdyž stále málo). Hraju NL 20 na ipokeru, momentálně střídám speed poker a klasické stoly. Problém je však v tom, že mi ani jedno poádně nejde :) . Pokud hraju A game, jsem zřejmě lehce winning hráč, pokud však hraju unavený, na tiltu, v depresi z výsledků a podobně má hra se rapidně zhoršuje, což se projevuje na výsledcích. Tohle chci zásadně změnit, stanovit si denní plán, jak co se týče pokeru tak i nepokerových činností. A s tímhle mi pomůže tenhle můj skvělý blog. Vzhledem k tomu, že jsem povaha velice introvertní, nikdy jsem nebyl v žádné pokerové komunitě příliš aktivní ani jsem příliš nepostoval handy apod. Tento blog budiž mi jakousi základnou a zároveň zpovědnicí. Budu sem tedy (jako asi většina blogerů, takže nic nového) psát své cíle a následně vyhodnocovat úspěšnost jejich plnění.
      Mými největšími chybami všeobecně je asi přílišné bluffování, ikdyž možná někdy ve správných spotech ale proti špatným hráčům a zároven z druhé strany barikády přílišné callování ve spotech, kdy často čekám bluff ale oni to vždycky mají :D Jednoduše to asi chce trochu zjednodušit hru. Zároveň cítím, že mám problém v 3betnutých potech. Samozřejmě hraju určitě celkově špatně, ale tohle jsou asi nejdůležitější chyby :)

Komu se nechtějí číst ty pindy nahoře, pro toho přidávám stručné shrnutí: Hraju jako debil a chci to změnit a zlepšit se a proto tady budu o svém snažení pindat, což by mi mělo pomoct s motivací. :)

Následují mé cíle: