znovu na začátku

• granat10
      granat10
      Bronz
      Registrace: 30.09.2012 Příspěvky: 42
      Ahoj všem limiťákům,

konečně jsem našel čas a dokopal se k tomu, abych se zde FL fóru představil a něco málo o sobě napsal, když už využívám všechny ty vymoženosti těchto stránek.

S pokerem jsem začal před více jak 3 lety. Nejprve jsem hrál NL CG micro stakes, kde se mi ale moc nedařilo, jednak jsem byl úplnej začátečník a tudíž jsem hrál špatně (ne, že bych teď hrál dobře) a navíc po tom, co jsem si pročet některý základní články jsem byl línej dál studovat, takže v plusu mě drželi akorát freerolly. Brzo mě NLH přestal bavit a přesedlal jsem na SNG. Nejdříve na DoN a poté na 9-max. V tu dobu už jsem hrál víceméně jenom na Titanu a pomalinku jsem se dokodrcal bez vkladu na cca $50.

Potom přišlo období několika měsíců, kdy jsem na poker ani nešáh, protože jsem měl pocit, že moje hraní nemá budoucnost, jenomže pak mi poker začal zase trochu chybět a navíc mi přišlo líto těch pár dolarů, co jsem měl na Titanu a řek jsem si, že by bylo dobrý s nima něco udělat.

Ale, NLH ani SNG sem už hrát nechtěl, logicky se tedy nabízelo zkusit FLH. První týdny jsem zkoušel FR, ale pak se dopídil na fóru, že 6-max má větší smysl ve všech směrech. Začal jsem s nim někdy kolem vánoc, takže jsem úplnej začátečník. Zatím jsem shlédnul pár strixsrových videí a už jsem se taky zúčastnil prvního tréninku. No a první ovoce se dostavilo záhy. Přestal jsem všechno jenom callovat a openlimpovat a dělat tyhle začátečnický blbosti a místo toho začal taky používat tlačítko raise. No a nedávno jsem skončil na jednom mtt 2. a vyhrál $95. Srovnejte to s tim, že těch blbejch $50 mi trvalo nahrát pomalu 2 roky.