bankovni ucet

• tOreee
      tOreee
      Bronz
      Registrace: 05.07.2011 Příspěvky: 1,048
      Ahoj jsem student a jeste nemam ucet u zadne banky nikdy jsem ho nepotreboval tak me zajimaji nejake dobre tipy .. :) mam nejake prachy z pokru ktere bych si chtel vybrat + jeste kvuli brigady.

A na tomhle foru si myslim ze je dost odborniku s hromadou zkusenosti.

Muj horky favorit je ceska sporitelna mam to blizko od domu takze kdybych potreboval vyresit nejaky problem tak nemusim nikam daleko jezdit

takze mate nekdo nejake dobre tipy ?:)
  • 7 odpovědí
    • Dekaedr
      Dekaedr
      Bronz
      Registrace: 16.01.2012 Příspěvky: 3,765
      Jestli budes chtit vybirat penize z heren tak si vyber banku ktera ma VISU kartu :-P Co jsem tak sledoval ted maji skoro vsechny banky VISA CARD jako nadstandardni sluzbu = mesicni poplatky.. Tohle jsme vyresil u Mbank vedeni uctu 0kc + VISA card :) .. Jinak mam u CSOB ucet a nemuzu si stezovat... ALe asi bych ted sel do fio a nebo airbank .. Kdyz se mrknes na ceniky a prehledy jednotlivych uctu tak si vyberes co je pro tebe nejlepsi :)
    • kohout2912
      kohout2912
      Bronz
      Registrace: 07.10.2010 Příspěvky: 928
      Ja mam komercku (mam tam hypotéku,tak tam musim byt) a jsem s ni spokojen. Mesicne na poplatcích nezaplatim ani korunu,ale ted nevim jestli je to stejna nabídka pro všechny. Ja to mam myslim vedeno jako jeden z pracovnich benefitu.
    • strixsr
      strixsr
      Bronz
      Registrace: 04.10.2009 Příspěvky: 5,202
      Ahoj,

o té VISA kartě je to do kamene tesaná pravda a např Airbank ji nenabízí, takže pozor na to :s_evil:
    • MaloHp
      MaloHp
      Bronz
      Registrace: 26.03.2011 Příspěvky: 2,493
      Já mám zuno a taky ok. :)

Navic je tam super doporučovací systém.
    • tOreee
      tOreee
      Bronz
      Registrace: 05.07.2011 Příspěvky: 1,048