BLOG: svbrdk – NL200 challenge

• svbrdk
      svbrdk
      Bronz
      Registrace: 15.07.2011 Příspěvky: 2,902
      Zdravím všechny pokerstrategisty,
      po chvíli dumání jsem se rozhodl, že založím blog, který je už druhý v pořadí. Znáte to v prvním nasekáte chyby, v druhým se je snažíte opravit, ale nasekáte nový, mnohem větší chyby. Ale třetí blog, to bude teprve čtení. :D Takže GL me. Vlastně nebyl jsem na to úplně sám, takže díky. :f_biggrin:

Co jsem zač?
      Pro ty co mě neznají (těch moc není :D ) je mi 20 (ještě nějaký čas), jsem z Brna kde studuji VŠ. Kromě pokeru mě taky baví fitness cvičba, takže se sem tam objeví na blogu i něco z tohoto soudku, pokud by měl někdo tréninkové/nutriční otázky NP. Sem tam si čichnu k webmarketingu, nebo k tvorbě webů na Wordpressu, ale tento „koníček“ jsem na dobu neurčitou zejména z časových důvodů. No a obecně mám rád všechno, co zvyšuje lidskou produktivitu,myšlení, atd.

Současnost
      V současnosti brázdím vody NL100€ na MG, časem bych se chtěl částečně přesunout na PS a opět sbírat PSGY body protože mi utíká value, která je ve zdejších videích, judgingu apod. (Machy nebo někdo z vedení by měl bankerovi zvednout plat protože to on mě naočkoval) :D . Poker je v současnosti můj jediný příjem, takže cesta do kýženého stavu nebude určitě jednoduchá nejen co se týče BR, ale také úrovně NL200 hráčů, která je trošku někde jinde.

Proč blog?
      Formou blogu bych se chtěl veřejně commitnout k určitým věcem které bych rád dotáhnul do zdárného konce. Budu psát především o short-term (možno mid-term) plánech a o tom jak mi vychází nebo ne. A to jak pokerových tak těch v RL. Tím bych si chtěl udržet nějaký přehled a kouknout na retrospektivu ve vlastním snažení. Větším cílem v mém snažení je usadit se na NL200€ se 100BI bankrollem.

Mid-term představa tedy NL200 crush, Bc. (ještě rok), JV asie/kanada/jina poker friendly oblast :) -> hledám partaky