BLOG: Kočka myš

• kolisek11
      kolisek11
      Zlato
      Registrace: 13.02.2013 Příspěvky: 101
      Ahoj všem,

konečně jsem se rozhoupal k tomu abych si založil blog a naplno začal využívat tuhle výbornou stránku. Jelikož tento rok maturuji, chci si na tento blog psát cíle, které každý den budu muset splnit. Tohle bude sloužit jako výborná kontrola.

Něco málo o plánech které mám:

Poker hraji už pár let, ale věnoval jsem se spíše MMT a byl jsem ve většině případů samouk. V posledních měsících jsem hrál na Winamaxu graf. Jak už jsem nahoře psal, letos maturuji a tak na delší turnaje nemám vůbec čas a proto jsem se rozhodl, že se zkusím věnovat CG. Vůbec si nemyslím, že je tento formát jednoduchý, spíše naopak. Myslím si, že se dá více časově zvládat a dá se prolínat více s reálným životem. :) V plánu mám začít na NL10. Myslíte si, že je to dobrá volba? Nebo bych si to měl projít vše od začátku?

Hned bych využil vaše zkušenosti a rád bych se zeptal zda mi doporučíte hrát FR nebo SH? Člověk by si měl vybrat sám, ale už máte zmáknuté věci typu: na FR nejsou na větších limitech stoly a další faktory podle kterých bych se měl rozhodovat.

A ještě bych se chtěl zeptat na hernu, kterou byste mi doporučili? Bohužel už si nemůžu s PSGY spárovat Pokerstars, William a sedmičky.. :(

Dnes večer si zde napíši úkoly na následující den.

Díky předem za odpověď a GL u stolů :s_biggrin:
  • 10 odpovědí
    • kolisek11
      kolisek11
      Zlato
      Jelikož jsem ještě neměl vybraný bonus od PSGY, rozhodl jsem se, že vyzkouším hernu "Winner Poker". Hrál jsem NL10 SH a po session na mě v pokladně svítilo o 22$ více.. Příjemný začátek, ale mám obavu kvůli trafficu, moc stolů tam nejede.

Bohužel jsem dnes hrál bez pomoci HM, protože se mi z neznámého důvodu nepodařil zprovoznit. Teď si rozepíšu plán na zítra a rovnou si to hodím do google kalendáře, abych si to rozvrhl podle času.

Úkoly na následující den:

:diamond: budíček po 7,5 hod. spaní (cca 6:00)