BLOG: Till busto do us part

• HzJ42
      HzJ42
      Bronz
      Registrace: 24.01.2008 Příspěvky: 37
      Zdravím všechny,

jak si můžete všimnout, na PS jsem registrovaný už nějaký ten pátek (ještě dlouho před CZ/SK komunitou), ačkoliv doteď jsem se tu moc aktivně neprojevoval, ale byl jsem spíš "pasivní konzument".
      Nejen, že mé působení na PS nebyla žádná sláva, ale i mé pokusy o hraní pokeru stály za starou bačkoru (možná by bylo trefnější říct za desítky párů zánovních adidasek, které jsem si za prohrané peníze mohl koupit). Teď je na čase oboje změnit! :f_cool:
      Kdysi jsem tu i v rámci "učíme se vyhrávat" psal svoje představení (nic extra zajímavého v něm nehledejte, nenašli byste :sorry: )
      Tolik asi k úvodu, teď se podíváme na ten poker:
      Nejsem úplný začátečník, znám výherní kombinace a dokonce i tuším, jak nehrát úplně blbě, ale to platí jen do jisté chvíle. Moje hry většinou vypadají tak, že si vložim pár dolarů, něco málo je pomnožím a než jdu spát tak jsou v pr...otivníkově cashieru, což určitě není ideální varianta.
      Důvod? Není jeden, je jich více: Hraní pod vlivem :fdrink: & :rybka s jointem:, absolutní nedodržování BRM (proč si nedat nl20 se 40$ na účtě, že?), příliš dlouhé session (8 hodin v kuse FTW, nebo WTF?) a v neposlední řadě to, že jsem ryba :f_cool:

Čili teď je na čase začít chyby popsané výše začít odstraňovat. Proto jsem se rozhodl založit tenhle blog. Abych měl alespoň pocit, že jsem při hře pod dohledem a měl větší motivaci se zlepšovat.

Takže fresh start s BR 33,3€ aka cca 50$ (ale tři trojky vypadaj líp) a hurá na NL2! Zároveň mám v plánu zůčastnit se Cornieho Challenge, tak mi držte ploutvičky.
      Snad brzo budu moct napsat nějaký upadte (bude to znamenat, že nejsem busto :pokerface: )
      GL u stolů
  • 4 odpovědí
    • ondracu
      ondracu
      Bronz
      Registrace: 28.12.2011 Příspěvky: 202
      čau..