Way to win...

• Maleor
      Maleor
      Bronz
      Registrace: 13.10.2013 Příspěvky: 34
      Zdravím celou komunitu Poker Strategy...

Představení

UVOD:

Dne 5.6.2014 jsem si vysloužil MATURITNÍ VYSVĚDČENÍ. Tím dnem se mi uvolnilo spoustu času pro studium a hru. Samozdřejmě 2 týdny jsme pili, slavili, pili a slavili :D Ale konečně prichází čas pro založení blogu a vydání se cestou pokerového hráče....

Mé znalosti a zkušenosti nejsou nijak oslnující, proto zakládám tento blog abych viděl můj postup limity a měl motivaci k neustálému zlepšování se.

Hraju CG a začínám na nejnižších limitech, tedy NL2...

Nicméně tento blog nebude jen o pokeru, chtěl bych zde zaznamenávat i své další aktivity. Posiluji s přestávkama asi 2 roky a nikdy jsem neměl žádný tréninkový plán což vidím jako chybu, kterou se hodlám napravit zaznamenáváním ho zde na PS. Snad mě za to neukamenujete :D
      Další které se věnuji a zajímám se o ní je osobní rozvoj. Před maturitou jsem studoval knihu Techniky rychlého učení od Dana Millera dále také knihu D. Carnegieho. Nyní se věnuji audioknize Jacka Canfielda Pravidla úspěchu....

Blog bych chtěl updatovat čím jak nejčastěji, ale hlavní věci je že si každou neděli naplánuju následující týden...

Cíle na příští týden 16.6.-22.6. TÝDEN 1.

POKER:
      :heart:D ostudovat bronzové články + ZÁPISY
      :heart: Sledovat a promýšlet handy v HJ foru
      :heart:P ostnout 5 hand na HJ forum
      :heart:O dehrát denně 2 session zatím jen 2-3 stoly
      :heart: Shlédnout 3 videa + ZÁPISY
      :heart: Ve čtvrtek COACHING

Posilování:
      :club:P o: Prsa, Biceps
      :club: St: Záda, Triceps
      :club:P á: Ramena, Trapézy
      :club: Ne: Nohy

Osobní rozvoj:
      :diamond:D ostat se k 55. pravidlu (J.Canfiel-Pravidla úspěchu)
      :diamond:D ržet se dosavadních pravidel
      :diamond: Neprokrastinovat :D
  • 12 odpovědí
    • Blazejson
      Blazejson
      Bronz
      Registrace: 25.09.2011 Příspěvky: 2,620
      Ahoj