Blog: Mr.Mef 50$ ---> 10 000$

• m3th0dman
      m3th0dman
      Bronz
      Registrace: 24.11.2009 Příspěvky: 54

Zdravim všechny zdejší CG mástry rozhodl jsem se že se konečně obuju do onlinu a založim si blog do Cornieho challenge. (akorát nevím jestli se musím ještě přihlašovat popř. co všechno je nutné abych se do challenge zapojil)

PREDSTAVENI

Budu hrát CG klasicky začnu na NL2 včera jsem depozitoval 50$ na PS a začal jsem číst Cornieho průvodce začátečníka...a dnes jsem si dával první session (asi 450hand)ještě musím pokoumat jak a co se jak vkládá, stáhnul jsem si a nastavil HEM2 zatím trial ale mám v plánu si koupit poté full...

No to by bylo zatím asi vše du dál počíst a asi ještě dnes dám nakou session...kdyby ste měli pro mě tipy jak bych měl tak nako dale pokračovat byl bych vděčen..

Zatím zdar CG fighters :nh:
  • 8 odpovědí
    • m3th0dman
      m3th0dman
      Bronz
      moje první dnešní session v grafu měl sem na začátku štěstí na karty

ještě musim pokoumat jak se sem dávají ty spoilery a importují se handy z Hemu.

Jinak na tomhle formátu(NL2 FR) je vidět že platí to co je v článku a vyplatí se podle toho hrát doufám že vydržim a nebudu hrát pí..
    • Blazejson
      Blazejson
      Bronz
      Registrace: 25.09.2011 Příspěvky: 2,620
      obrázky můžeš nahrávat třeba přes TOHLE
      pak odkaz dáš do "Vložit obrázek" a to celé do "Spoiler" ;)
    • m3th0dman
      m3th0dman
      Bronz
      1. TýdeN VýzvY

Čau všichni,
      první týden uběhl jak voda a já se Vám pokusím přiblížit můj začátek...

:heart: Mam toho v hlavě moc tak se pokusim to nějak sesmolit :D ...začal sem asi v úterý minulej tejden a začal sem hlavně studiem, začal jsem číst Cornieho průvodce začátečníka.. (Průvodce začátečníka: z NL2 na Nl100)