Blog: it's all about luck or wtf?

• godlike3
      godlike3
      Bronz
      Registrace: 10.01.2012 Příspěvky: 234
      Zdravím všechny,

ani pořádně nevím, proč si tento blog zakládám, nikdy mě tyto věci nelákaly, ani jsem žádné blogy nenavštěvoval, pravděpodobně se jedná o odraz mého runu tento rok, protože už opravdu nevím jak dál...

No nic, ze začátku bych řekl něco málo o sobě: Je mi 23 let, studuji v Brně školu ekonomického zaměření, přes semestr mi škola zabírá poměrně dost času +ostatní záliby (sport, přátelé, nyní přítelkyně), takže na poker nebyl dostatek času, kolik bych si přál. No a nyní k podstatě, proč jsem se vlastně rozhodl založit tento blog (spíše whine forum no...). Poker hraji již velmi dlouho, online asi 3 roky, přičemž jsem jej vždy bral jako takový koníček a možnost přivýdělku, přičemž jsem nevěnoval mu nějak moc času, místy byly také delší pauzy.