Blog:Zlom + road to....

• Funnyn1989
      Funnyn1989
      Bronz
      Registrace: 18.01.2012 Příspěvky: 175
      :welcome: Ahoj, tak jsem se konečně odhodlal založit blog :challenge: .

Jsem tu již pár let, ale nikdy jsem nebyl nějak moc aktivní. Proto bych rád napsal něco o mně + pokeru. Mé představení tu sice někde je, ale představím se znova.

Jmenuji se Fanda, je mi 25 let, jsem z Mostu. Jsem zaměstnancem v automobilce jako operátor a technolog, zároveň studuji dálkově VoŠ v oboru právní asistence. Mezi mé koníčky patří: Přítelkyně, rodina, pes, fitko, brusle, přátelé, práce a POKER :megusta: . Jak jsem psal, jsem tu už dlouho, takže s pokerem mám hodně zkušeností. Jak dobré, tak špatné (převládají samozřejmě ty špatné). Vyzkoušel jsem snad všechny varianty pokeru (mimo Omahy) a rozhodl jsem se usadit u NL cashky.

Proč si zakládám blog? Věřím, že ve mně nastal ,,zlom'', kdy jsem si uvědomil, že musím brát poker vážně. Hra mě baví, i když zrovna nevyhrávám. Proč se nezdokonalit a zároveň si něco přivydělat? Mé pokerové úspěchy by se daly popsat asi následovně. Ze začátku jsem začal hrát FL na herně party poker, kde jsem byl nejdříve v mínusu, potom jsem byl dlouhodobě v plusu. Po spojení herny s bwin + nějaký čas poté šel FL traffic do háje a já hledal jinou variantu hry. No a začalo to. Začal jsem hrát SnG HU a samozřejmě jsem nedodržoval bankroll managment, takže si domyslíte, jak to dopadlo. Ne vždy jsem prohrával, někdy jsem si vybral, pro mě osobně, hezký cash (150 - 200 usd). Tento rok ovšem je ve znamení mínusu a častých depositů. Po mých výpočtech depositů + cashoutů jsem v mínusu cca 300 - 400 usd za celou mou pokerovou hru. Hlavní problém vidím v mindsetu. Když prohraju, snažím se to vyhrát rychle zpět. Stydím se za to a uvědomuji si, že je to jen a jen má chyba :fouet: .