Zdravim :)

• 90polly90
      90polly90
      Bronz
      Registrace: 31.01.2011 Příspěvky: 179
      Zdravim všechny z PokerStrategy komunity,

je mi 24 let, studuji poslední rok VŠ a k pokeru jsem se dostal ve skole v době kdy poker v CR zazival svůj největší boom, tedy asi před sedmi lety. Spoluzaci o přestávkách hrali NL holdem a když byla nejaka volna hodina, tak i mensi turnaje. Nejdriv me to nijak nelakalo, videl jsem poker jako hru o stesti, ani jsem nevedel, jak se Holdem hraje. Casem mi ale zacalo vadit, ze jsem trochu vycleneny z kolektivu diky tomu, ze všichni kluci ze "zdravého jadra" tridy o veškerých volnych chvilich hrali a ja se tak o přestávkách mohl bavit akorát s babama (mělo to i sve vyhody, ale ty se casem preji ;-) ). No rozhodnul jsem se tedy, ze se naucim zakl. pravidla a vyzkousim si poker na netu. Vlozil jsem 10$ na PS, něco malo vyhral a pak jsem všechno projel. Kamos mi potom poradil zaregistrovat se tady, ze dostanu 50$ a muzu to zkusit znovu. Precetl jsem tady asi tri clanky, s kamosovou pomoci udelal kviz a s 50$ a tabulkou startovnich hand jsem se to vydal zkusit znovu. Diky tabulce a trose stesti jsem za nejakou dobu mel na ucte 70$, získal pocit, ze jsem mistr, odhodil jsem tabulku a za par dni byl zase na nule. Na poker jsem se na dlouho vykaslal.